تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 اردیبهشت 1399 - 15:38
کد خبر : 60218

نماز جمعه فردا در شهرستان های سفید گیلان برگزار می شود

نماز جمعه فردا در شهرستان های سفید گیلان برگزار می شود

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان گفت: نماز جمعه فردا بیست و ششم اردیبهشت تنها در شهرستان های سفید استان برگزار می شود. حجت الاسلام و المسلمین ولی الله عادلی روز پنجشنبه اظهار داشت: نماز جمعه فردا در شهرستان های سیاهکل، رضوانشهر و بخش پره سر برگزار می شود. وی

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان گفت: نماز جمعه فردا بیست و ششم اردیبهشت تنها در شهرستان های سفید استان برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین ولی الله عادلی روز پنجشنبه اظهار داشت: نماز جمعه فردا در شهرستان های سیاهکل، رضوانشهر و بخش پره سر برگزار می شود.

وی گفت : نمازجمعه در این ٢ شهرستان سفید و بخش پره سر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود که این مهم به ائمه جمعه و ستادهای نماز جمعه اعلام شده است.

پیام جمعه رشت نیز فردا با سخنان آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت بدون مستمع حضوری در مصلای امام خمینی (ره) رشت بیان می شود.

پیام جمعه رشت از هفته گذشته آغاز شده که نماینده ولی فقیه در استان طی آن درباره مناسبت های تقویمی و رویدادهای هفته، مسائل سیاسی و اوضاع جهان در هفته ای که گذشت، با مردم صحبت می کند و ساعت ١٢ ظهر جمعه از طریق صفحه اینستاگرام وی به آدرس @rasoul_falahati به صورت زنده پخش می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.