تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 - 14:13
کد خبر : 60069

میزان آب شرب ورودی به شهرک صنعتی سپیدرود دو برابر شد

میزان آب شرب ورودی به شهرک صنعتی سپیدرود دو برابر شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل آب و فاضلاب شهری گیلان گفت: به دنبال تفاهم نامه با شرکت شهرکهای صنعتی استان ورودی تامین آب شرب به شهرک صنعتی سپیدرود رشت از ۲۵ هزار و ۹۲۰ متر مکعب در شبانه روز به ۴۳ هزار مترمکعب افزایش یافت. سید محسن حسینی روز چهارشنبه در جلسه تفاهمنامه بین

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل آب و فاضلاب شهری گیلان گفت: به دنبال تفاهم نامه با شرکت شهرکهای صنعتی استان ورودی تامین آب شرب به شهرک صنعتی سپیدرود رشت از ۲۵ هزار و ۹۲۰ متر مکعب در شبانه روز به ۴۳ هزار مترمکعب افزایش یافت.

سید محسن حسینی روز چهارشنبه در جلسه تفاهمنامه بین شرکت شهرکهای صنعتی گیلان و آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان در رشت افزود : شرکت آب و فاضلاب استان در کنار وظایف اصلی برای تامین آب مشترکان، خود را برای مسئولیت های اجتماعی تکلیفی در طول سال مقید می داند و در همین راستا در سال گذشته بعد از چندین سال مذاکره مشکل آب شهر صنعتی رشت را با وارد کردن یک خط انتقال به مدار از سراوان برطرف نمودیم.

وی درخصوص اهمیت این مسأله افزود : شهرک صنعتی سپیدرود رشت موقعیت استراتژیکی به دلیل نزدیکی با راه آهن برای ورود مواد اولیه و حمل محصولات دارد .

وی افزود: برای تامین آب این شهرک صنعتی علاوه بر خط انتقال موحود، خط انتقال دومی را نیز وارد مدار کردیم یعنی در حال حاضر از دو محل این و .

وی یاد اور شد: این مهم از نظر پدافندی دارای اهمیت است و اگر در صورت بروز مشکل از یک طرف آب آن قطع شد از طرف دیگر آبرسانی ادامه خواهد داشت.

و ی تصریح کرد : با ا قدامات انجام شده، ظرفیت ورودی تامین اب شهرک صنعتی سپید رود رشت از ۲۵ هزار و ۹۲۰ مترمکعب در شبانه روز به ۴۳ هزار مترمکعب شب هم افزوده شد تا در سال جش تولید ، تولیدکنندگان مشکل و دغدغه ای برای این مهم نداشته باشند.

وی گفت :این امر به اشتغال استان کمک خواهد کرد .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان همچنین از مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خواست تا با در اختیار گذاشتن فهرست شرکت شرکت های صنعتی استان برنامه بلند مدتی برای افزودن ظرفیت این شهرک‌ها تهیه شود .

گیلان دارای۳۳ شهرک صنعتی می باشد.

درحال حاضر شرکت اب و فاضلاب گیلان ۹۹.۹۳ درصد جمعیت شهری و ۷۷ درصد حوزه روستایی تحت پوشش شرکت اب و فاضلاب گیلان هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.