تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 - 9:21
کد خبر : 60004

رئیس پلیس فتا گیلان هشدار داد؛ وعده کار در منزل شگرد کلاهبرداران اینترنتی

رئیس پلیس فتا گیلان هشدار داد؛ وعده کار در منزل شگرد کلاهبرداران اینترنتی

جارستان به نقل از ایسنا؛ رئیس پلیس فتا گیلان، وعده کار در منزل که در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها منتشر می‌شود را شگرد مجرمان سایبری عنوان کرد و در این خصوص به شهروندان هشدار داد. سرهنگ ایرج پورمستمند در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: کلاهبرداران با تبلیغات فریبنده کار در منزل،

جارستان به نقل از ایسنا؛ رئیس پلیس فتا گیلان، وعده کار در منزل که در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها منتشر می‌شود را شگرد مجرمان سایبری عنوان کرد و در این خصوص به شهروندان هشدار داد.

سرهنگ ایرج پورمستمند در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: کلاهبرداران با تبلیغات فریبنده کار در منزل، به بهانه عضویت و دوره آموزشی مبالغی را از شهروندان دریافت کرده و پس از پایان کار با بهانه‌های مختلف از تحویل گرفتن کالا ممانعت می‌کنند.

این مقام انتظامی افزود: سوءاستفاده کلاهبرداران از ابزار نوین و تبلیغات اغوا کننده باعث شده شهروندان و به خصوص خانم‌هایی که به دنبال مشاغلی خانگی هستند، در دام آنها گرفتار شوند.

وی تصریح کرد: به هیچ عنوان به چنین تبلیغات فریبنده که در فضای مجازی منتشر می‌شود توجه نکرده و برای استعلام شرکت‌های دارای مجوز به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنند.

رئیس پلیس فتا استان گیلان در پایان عنوان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و کاربران می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دریافت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.