تاریخ انتشار : یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 - 21:56
کد خبر : 59772

هلال احمر گیلان با همت خیرین بسته های معیشتی توزیع کرد

هلال احمر گیلان با همت خیرین بسته های معیشتی توزیع کرد

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل هلال احمر گیلان از توزیع بسته های معیشتی از سوی این جمعیت با همت خیرین در راستای رزمایش مواسات ، همدلی و کمک مومنانه در این استان خبر داد. مهدی ولی پور غروب روز یکشنبه اظهار داشت: در اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در گیلان بسته های

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل هلال احمر گیلان از توزیع بسته های معیشتی از سوی این جمعیت با همت خیرین در راستای رزمایش مواسات ، همدلی و کمک مومنانه در این استان خبر داد.

مهدی ولی پور غروب روز یکشنبه اظهار داشت: در اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در گیلان بسته های معیشتی در روستاهای شهرستان شفت توزیع شده است.

وی با اشاره به همت خیرین و همکاری داوطلبان و کانون های جمعیت هلال احمر افزود: همزمان با ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) ۴۵۰ سبد غذایی پس از تهیه و آماده سازی در رشت به همت خیرین و توسط داوطلبان و کانون های طلاب و جوانان جمعیت هلال احمر بسته بندی و در تعدادی از روستاهای شهرستان شفت توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با قدردانی از گروه های جهادی در انجام این کار نوعدوستانه خاطر نشان کرد: توزیع بسته های معیشتی با مشارکت خیران و داوطلبان ادامه دارد.

وی بیان داشت: در آینده نزدیک ۵۰۰ سبد غذایی بین افراد کم برخوردار گیلان توسط هلال احمر با همت خیرین و داوطلبان توزیع می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.