تاریخ انتشار : یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 - 18:02
کد خبر : 59743

آغاز دومین مرحله کمک های مومنانه در صومعه سرا

آغاز دومین مرحله کمک های مومنانه در صومعه سرا

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده سپاه شهرستان صومعه سرا گفت :توزیع کمک های مومنانه در دومین مرحله رزمایش مواسات باارزش هشت میلیارد ریال در شهرستان آغاز شد. سرهنگ سید حسن حسینی روز یکشنبه در این باره افزود : در این مرحله از طرح علاوه بر ۱۴۰۰بسته معیشتی ۱۴۰۰کارت هدیه ۲۵۰هزار تومانی نیز در بین

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده سپاه شهرستان صومعه سرا گفت :توزیع کمک های مومنانه در دومین مرحله رزمایش مواسات باارزش هشت میلیارد ریال در شهرستان آغاز شد.

سرهنگ سید حسن حسینی روز یکشنبه در این باره افزود : در این مرحله از طرح علاوه بر ۱۴۰۰بسته معیشتی ۱۴۰۰کارت هدیه ۲۵۰هزار تومانی نیز در بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.
وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این بسته ها و کارت هدیه ها هشت میلیارد ریال است، اظهار داشت : با توجه به نیمه ماه مبارک رمضان، در دومین مرحله رزمایش طرح مواسات در راستای فرامین مقام معظم رهبری این اقلام طی امروز و فردا توزیع می شود.
فرمانده سپاه پاسداران شهرستان صومعه سرا از حضور و مشارکت مسوولان وخیران تقدیر و خاطرنشان کرد: اقلام معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات، و کارت هدیه با محوریت پایگاه های مقاومت بسیج در اختیار خانواده های بی بضاعت و آسیب دیده از کرونا قرار می گیرد.
دربحران کرونا و تعطیلی برخی از مشاغل، تعداد زیادی از خانواده ها از جمله خانواده زندانیان نیازمند دچار آسیب اقتصادی شدند و رهبر معظم انقلاب برای جبران آن دستور اجرای رزمایش کمک مومنانه را از نیمه شعبان تا پایان ماه مبارک رمضان داد.
رزمایش مواسات یا همان کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور در شهرستان صومعه سرا با تاکید بر لزوم توجه به فرهنگ تقسیم شادی در دوران بحران کرونا در ۲۴ فروردین ماه با هدف جهش خیراندیشی برای کمک به خانواده های نیازمند آغاز شد.
در این رزمایش قرار است با شناسایی افراد نیازمند و افراد خسارت دیده در بحران کرونا طی سه مرحله درماه مبارک رمضان، بسته های معیشتی به صورت یکپارچه توزیع شود.
شهرستان صومعه سرا با ۱۳۰هزار نفر جمعیت و سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.