تاریخ انتشار : شنبه 20 اردیبهشت 1399 - 19:26
کد خبر : 59630

۹ دستگاه ماشین آلات سنگین به حوزه راهداری گیلان افزوده شد

۹ دستگاه ماشین آلات سنگین به حوزه راهداری گیلان افزوده شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ ۹ دستگاه ماشین آلات سنگین به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ملی خریداری و به تجهیزات راهداری گیلان افزوده شد. سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان روز شنبه در حاشیه الحاق این دستگاهها با حضور شعبانعلی خاوری سرپرست معاونت

جارستان به نقل از ایرنا؛ ۹ دستگاه ماشین آلات سنگین به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ملی خریداری و به تجهیزات راهداری گیلان افزوده شد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان روز شنبه در حاشیه الحاق این دستگاهها با حضور شعبانعلی خاوری سرپرست معاونت راههای فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در جمع خبرنگاران استان گفت: این ۹ دستگاه را شامل سه دستگاه بیل مکانیکی ، یک دستگاه گریدر و پنج دستگاه لودر از اعتبارات ملی خریداری شده است.
سبحان اله علیپور بیان کرد: هشت دستگاه دیگر به ارزش ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در آینده نزدیک به مجموع ماشین آلات سنگین استان افزوده می شود.

وی خاطر نشان کرد : تاکنون در مجموع ۱۷ دستگاه ماشین آلات ضروری راههای استان را تهیه کردیم .
پیش از این ؛ حوزه راهداری گیلان دارای ۲۸۸ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین بود که ۹ دستگاه ماشین آلات دیگر امروز افزوده شد.

گیلان حدود ۱۱ هزار کیلومتر راه دارد که افزون بر ۹ هزار کیلومتر راه روستایی و مابقی آزاد راه ، بزرگراه و راه فرعی و اصلی است.

گیلان با داشتن بندرگاه و گمرکات و پایانه از مراکز مهم تجاری شمال گیلان و از مراکز مهم گردشگری کشور است .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.