تاریخ انتشار : شنبه 20 اردیبهشت 1399 - 14:14
کد خبر : 59554

نماینده ولی فقیه در گیلان: نیروی دریایی ایران در خلیج فارس دشمن را به زانو درآورد

نماینده ولی فقیه در گیلان: نیروی دریایی ایران در خلیج فارس دشمن را به زانو درآورد

جارستان به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در استان گیلان بیان اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دوران انقلاب به ویژه در جنگ خوش درخشید، گفت: نیروی دریایی ارتش ایران در هشت سال دفاع مقدس در خلیج فارس دشمن را به زانو درآورد. آیت الله رسول

جارستان به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در استان گیلان بیان اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دوران انقلاب به ویژه در جنگ خوش درخشید، گفت: نیروی دریایی ارتش ایران در هشت سال دفاع مقدس در خلیج فارس دشمن را به زانو درآورد.

آیت الله رسول فلاحتی روز شنبه در دیدار فرماندهان و مربیان آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مبارزات سخت خلیج فارس ، ذره ای از خاک و آب وطن را به دشمن نداد و با تمام قدرت در برابر دشمن ایستاد.

وی اولین عمل راهبردی در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را توجه به آمادگی همه جانبه فکری، جسمی، عقیدتی و نظامی عنوان و خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اگر چه کارش در دریا است، در خشکی هم باید به دریا بیندیشد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان خاطر نشان کرد: خودصیانتی از منابع انسانی داخلی دومین عمل راهبردی در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه این دیدار از فرماندهان و مربیان آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت خواست تا تربیت جوانان برای مدیریت های آینده را مورد توجه قرار داده و از تجربه کهن گذشتگان استفاده کرده و تجربه های خود را به آیندگان منتقل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقدامات انجام شده در ایران برای مبارزه با ویروس کرونا، اظهار داشت: کشور جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با ویروس کرونا رتبه اول جهانی را کسب کرده است.

وی با اشاره به آثار مثبت بیماری کرونا برای جامعه ما و تبدیل تهدید به فرصت بیان داشت: جوانان کشورمان در مدت دو ماه در مراکز دانشگاهی کیت های تشخیص ویروس کرونا را ساختند که ۱۶ کشور خواستار آن شدند که این مهم تبدیل تهدید به فرصت است.

دیدار فرماندهان و مربیان آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت به مناسبت گرامیداشت هفته معلم برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.