تاریخ انتشار : جمعه 19 اردیبهشت 1399 - 12:14
کد خبر : 59459

زائو آستارایی با اورژانس هوایی به بیمارستان پورسینا رشت منتقل شد

زائو آستارایی با اورژانس هوایی به بیمارستان پورسینا رشت منتقل شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ زائو آستارایی برای انجام درمان پیشرفته صبح امروز جمعه از طریق بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان پورسینا رشت منتقل شد. رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان روز جمعه در این باره گفت: بالگرد اورژانس هوایی گیلان صبح امروز جمعه از فرودگاه سردارجنگل رشت برای انتقال زائو ٣۵

جارستان به نقل از ایرنا؛ زائو آستارایی برای انجام درمان پیشرفته صبح امروز جمعه از طریق بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان پورسینا رشت منتقل شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان روز جمعه در این باره گفت: بالگرد اورژانس هوایی گیلان صبح امروز جمعه از فرودگاه سردارجنگل رشت برای انتقال زائو ٣۵ ساله به آستارا اعزام شد.

پیمان اسدی با بیان اینکه بالگرد اورژانس هوایی گیلان با ٢ تکنسین و ٣ کادر پرواز در این ماموریت به آستارا به پرواز در آمد، اظهار داشت: یک دستگاه آمبولانس و یک خودرو عملیاتی دیگر نیز در فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت مستقر و برای انتقال زائو به بیمارستان پورسینای رشت اقدام کردند.

وی اظهار داشت: زائو آستارایی در بیمارستان شهید بهشتی آستارا پس از انجام عمل سزارین تحت چند جراحی دیگر نیز قرار گرفته بود که برای انجام درمان پیشرفته از طریق بالگرد ١١۵ به بیمارستان پورسینای رشت انتقال داده شد.

بر اساس آخرین آمار، اورژانس گیلان دارای ١٣٨ دستگاه آمبولانس، دو موتور لانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک بالگرد امداد هوایی است.

اورژانس هوایی گیلان ٢۵ شهریور سال ٩٨ در این استان رسما شروع به فعالیت کرد د که با ماموریت امروز، تاکنون ۶ پرواز انجام داده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.