تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399 - 19:33
کد خبر : 59385

کمک یک میلیارد ریالی بنیاد علوی به نیازمندان تالش

کمک یک میلیارد ریالی بنیاد علوی به نیازمندان تالش

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندار تالش از کمک یک میلیارد ریالی بنیاد علوی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا در این شهرستان، در قالب ۵۰۰ عدد کارت هدیه ۲ میلیون ریالی خبر داد. گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش حاکی است، سید عیسی مهدوی روز پنجشنبه در دفتر امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: در

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندار تالش از کمک یک میلیارد ریالی بنیاد علوی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا در این شهرستان، در قالب ۵۰۰ عدد کارت هدیه ۲ میلیون ریالی خبر داد.

گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش حاکی است، سید عیسی مهدوی روز پنجشنبه در دفتر امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: در ادامه طرح مواسات و همدلی به دستور مقام معظم رهبری برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا، با پیگیری و مکاتبات فرمانداری تالش و همکاری معاونت دادگستری تهران، یک میلیارد ریال هدیه نقدی از بنیاد علوی مستقر در تهران برای نیازمندان تالش تامین شد.

وی ادامه داد: این کمک ها در قالب ۵۰۰ عدد کارت هدیه ۲ میلیون ریالی به امام جمعه و فرمانده سپاه تالش تحویل داده شد تا در ماه رمضان به نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا اهدا شود.

امام جمعه تالش نیز در این دیدار از پیگیری و مکاتبات فرمانداری و کسانی که در تامین این کمک های مالی تلاش کرده اند، قدردانی کرد.

ویروس کرونا که این روزها نه تنها کشور ما بلکه بیش از ۲۰۰ کشور دنیا را درگیر کرده، از همان روزهای نخست شیوع، گیلان را هم به شدت متاثر کرد و این خطه از جمله کانون های این بحران در کشور بود و خسارت های سنگینی به استان و اقشار آسیب پذیر و مشاغل مختلف وارد شده است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.