تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399 - 11:34
کد خبر : 59302

کشف ۱۱۱ میلیون ریال چک پول جعلی در رضوانشهر

کشف ۱۱۱ میلیون ریال چک پول جعلی در رضوانشهر

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۱۱ میلیون ریال چک پول جعلی و دستگیری سه متهم در شهرستان رضوانشهر خبر داد. سردار عزیزاله ملکی روز پنجشنبه در این مورد افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر خرید احشام با چک پول های جعلی در روستای زندانه شهرستان رضوانشهر، بررسی موضوع در

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۱۱ میلیون ریال چک پول جعلی و دستگیری سه متهم در شهرستان رضوانشهر خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی روز پنجشنبه در این مورد افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر خرید احشام با چک پول های جعلی در روستای زندانه شهرستان رضوانشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی تصریح کرد: طی تحقیقات مشخص شد سه نفر به روستای زندانه مراجعه و از یکی از اهالی با چک پول های جعلی احشام خریداری کرده‌اند.
وی اظهار کرد: با اقدامات پلیسی انجام شده؛ متهمان در جاده دوران حین انتقال یک رأس گاو و سه رأس گوسفند با یک دستگاه خودرو باری نیسان شناسایی و دستگیر و یک میلیون ریال چک پول جعلی از آنها کشف شد.
سردار ملکی با بیان اینکه متهمان ۲۱، ۲۶ و ۳۱ ساله به خرید احشام با چک پول جعلی اعتراف کرده اند ، ادامه داد: ۱۱۰ میلیون ریال چک پول جعلی از فروشنده نیز دریافت ومتهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی گیلان از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهای پلیس، هنگام دریافت اسکناس و چک پول به نکات امنیتی تعبیه شده در آن دقت کنند تا در دام سودجویان گرفتار نشوند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، ۱۲۰ روستا و ۲ بخش بنام های مرکزی و پره سر در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.