تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399 - 11:26
کد خبر : 59296

۲۷معلم نمونه ماسال تجلیل شدند

۲۷معلم نمونه ماسال تجلیل شدند

جارستان به نقل از ایرنا؛ ۲۷ معلم نمونه شهرستان ماسال در مراسمی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور جمعی از مسوولان و فرهنگیان در سالن آمفی تئاتر آموزش وپرورش شهرستان تجلیل شدند. فرماندار ماسال چهارشنبه شب در این آیین ضمن گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: تلاش معلمان بویژه در بخش عشایر در

جارستان به نقل از ایرنا؛ ۲۷ معلم نمونه شهرستان ماسال در مراسمی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور جمعی از مسوولان و فرهنگیان در سالن آمفی تئاتر آموزش وپرورش شهرستان تجلیل شدند.

فرماندار ماسال چهارشنبه شب در این آیین ضمن گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: تلاش معلمان بویژه در بخش عشایر در زمان تعطیلی مدارس تحسین برانگیز است.
وحید پور حضرت با اشاره به اینکه یک هزار و ۶۰۰ خانوار عشایر در قالب شش هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت در شهرستان ماسال به شغل دامداری اشتغال دارند، افزود: دانش آموزان ۲۰ مدرسه عشایری این شهرستان در این ایام با تلاش معلمان از جزوات آموزشی و تدریس با رعایت فاصله اجتماعی بهره مند شده اند.
وی در ادامه تصریح کرد :معلمان این شهرستان در زمان بحران کرونا با فداکاری نشان دادند که آموزش تعطیل نیست.
وی افزود: تلاش ارزشمند معلمان در زمان تعطیلی مدارس و آموزش مجازی به دانش آموزان یک حرکت بزرگ و مهم است که موجب شد فرایند آموزش ویادگیری تعطیل نشود.
وی بااشاره به نقش سازنده معلم در شخصیت دانش آموز افزود: جایگاه معلم و نقش آن در هرجامعه زمینه رشد وتوسعه را فراهم می کند.
فرماندار ماسال در ادامه افزود: تجلیل از معلمان نمونه در این روز به نمایندگی از جامعه بزرگ فرهنگیان شهرستان و به صورت نمادین بوده است.
شهرستان ماسال با دارا بودن ۵۳ هزار نفر جمعیت و دو بخش مرکزی و شاندرمن در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است که ۱۰هزار دانش آموز در تمامی مقاطع تحصیلی درمدارس این شهرستان مشغول به فعالیت هستند و سالانه نزدیک به یک هزار و۱۰۰نفر از آنها در کنکور شرکت می کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.