تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اردیبهشت 1399 - 19:00
کد خبر : 59026

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان: خرمشهرهای بسی سخت‌تر در پیش است

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان: خرمشهرهای بسی سخت‌تر در پیش است

جارستان به نقل از ایسنا؛ معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه در این برهه بسیار حساس زمانی خرمشهرهای بسی سخت‌تر در پیش است یادآور شد: دشمن با جدیت تمام برای شکستن مقاومت کشور به ویژه در حوزه‌های اقتصادی در حال تلاش و برنامه‌ریزی است. سرهنگ حسین مصطفی پور امروز در نشست هماهنگی

جارستان به نقل از ایسنا؛ معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه در این برهه بسیار حساس زمانی خرمشهرهای بسی سخت‌تر در پیش است یادآور شد: دشمن با جدیت تمام برای شکستن مقاومت کشور به ویژه در حوزه‌های اقتصادی در حال تلاش و برنامه‌ریزی است.

سرهنگ حسین مصطفی پور امروز در نشست هماهنگی گرامیداشت سوم خرداد که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه به فرموده رهبری خرمشهرها درپیش است اظهار کرد: باید از افتخارآفرینی ها گذشته بعنوان پلی برای موفقیت های جدید استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه در این برهه بسیار حساس زمانی خرمشهرهای بسی سخت‌تر در پیش است یادآور شد: دشمن با جدیت تمام برای شکستن مقاومت کشور به ویژه در حوزه‌های اقتصادی در حال تلاش و برنامه‌ریزی است تا با تنگ‌تر کردن عرصه، به خیال خام خود زمینه آسیب به نظام را فراهم کند.

مصطفی پور با اشاره به نقشه‌های شوم دشمن در زمینه‌های اقتصادی اذعان کرد: در حال حاضر در شرایط دفاع مقدس اقتصادی قرار داریم و برون‌رفت از این مشکلات با اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید داخلی صورت می‌گیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در طول مسیر خود خرمشهرهای دیگری چون اقتصادی و فرهنگی را از دست داد افزود: در مباحث اقتصادی قطعا خرمشهرهای محاصره شده داریم که برای رفع آن باید همگان تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه مشکلات و موانعی که در گذشته در فتح خرمشهر داشتیم امروز به برکت انقلاب اسلامی برطرف شده است افزود: امروز با همت رزمندگان گذشته و جوانان نخبه و غیور ایرانی در عرصه دفاعی توانستیم به بازدارندگی برسیم.

مصطفی پور با اشاره به شرایط سخت دوران جنگ گفت: پیروزی هشت سال دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر از گشایش الهی و همچنین ایمان، تقوا و مجاهدت رزمندگان بود که دست دشمن را از خاک کشور دور کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هدف از برگزاری گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر تنها اجرای برنامه های فرهنگی نیست گفت: باید از درس گیری و عبرت آموزی آن دوران گره های کور را باز و خرمشهرهای دیگر در مسیر انقلاب اسلامی را فتح کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های دوران دفاع مقدس باید با رویکرد انتقال نسلی انجام گیرد تا نسل های آینده نیز با مجاهدت های رزمندگان آن دوران آشنا شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.