تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اردیبهشت 1399 - 14:57
کد خبر : 58956

راه اندازی بیش از هزار مسجد مجازی در گیلان

راه اندازی بیش از هزار مسجد مجازی در گیلان

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ ۱۸۰۰ مسجد مجازی در استان گیلان راه اندازی شده و کارهای فرهنگی و تبلیغی در این مساجد مجازی انجام می‌شود. حجت الاسلام حسین علی رضازاده ، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد گرامیداشت سوم خرداد در سالن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ ۱۸۰۰ مسجد مجازی در استان گیلان راه اندازی شده و کارهای فرهنگی و تبلیغی در این مساجد مجازی انجام می‌شود.

حجت الاسلام حسین علی رضازاده ، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد گرامیداشت سوم خرداد در سالن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، با اشاره به ادامه تعطیلی مساجد و اماکن مذهبی در ماه مبارک رمضان، افزود: برای ایجاد ارتباط با مخاطبان ۱۸۰۰ مسجد مجازی در استان گیلان راه اندازی شده و کارهای فرهنگی و تبلیغی در این مساجد مجازی انجام می‌شود.

اوهمچنین با بیان اینکه باید دستاوردهای فتح خرمشهر برای جامعه به ویژه جوانان تبیین و تشریح شود،افزود: فضای مجازی فرصت مناسبی برای تولید محتوا و معرفی دستاوردها و شهدای و رزمندگان عملیات بیت المقدس است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بااشاره به اینکه در همین راستا می‌توانیم از ظرفیت روحانیون مبلغ استفاده کنیم، افزود: با توجه به شرایط امروز کشور این فعالیت‌ها می‌تواند در سطح فضای مجازی باشد.

حجت الاسلام حسین علی رضازاده گفت: در ایام کرونا و تعطیلی اماکن مذهبی و مساجد ۱۵۰ روحانیون مستقر و ۵۰۰ روحانی مبلغ اقدامات فرهنگی خوبی در استان گیلان در قالب فضای مجازی انجام دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.