تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اردیبهشت 1399 - 10:53
کد خبر : 58917

جمع آوری اسناد و خاطرات رزمندگان دفاع مقدس در گیلان

جمع آوری اسناد و خاطرات رزمندگان دفاع مقدس در گیلان

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از اجرای پویش بزرگ جمع‌آوری اسناد و خاطرات رزمندگان دفاع مقدس در استان خبر داد. سرهنگ پاسدار عباس بایرامی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: پویش بزرگ جمع‌آوری اسناد و خاطرات رزمندگان دفاع

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از اجرای پویش بزرگ جمع‌آوری اسناد و خاطرات رزمندگان دفاع مقدس در استان خبر داد.

سرهنگ پاسدار عباس بایرامی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: پویش بزرگ جمع‌آوری اسناد و خاطرات رزمندگان دفاع مقدس استان، قرار بود در نیمه فروردین امسال برگزار شود که به علت شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری زمان آن به تعویق افتاد و بلافاصله پس از مساعد شدن شرایط، پویش جمع‌آوری اسناد و خاطرات رزمندگان در استان اجرا می‌شود.

او با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ابلاغی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور، دانش‌نامه‌های دفاع مقدس با مشورت اساتید برجسته دانشگاه‌ها در تمام استان‌های کشور تدوین می‌شوند، افزود: رزمندگان گیلانی در دوران دفاع مقدس نقش بسیار زیادی در صحنه‌ها داشتند، اما این نقش به خوبی احصاء نشده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با تبیین نقش رزمندگان گیلانی در دوران هشت سال دفاع مقدس با کمک فرماندهان آن دوران، گفت: دشمن می‌خواهد این آثار از بین برود و به نسل‌های آینده نرسد، اما با اقداماتی مانند تدوین دانش‌نامه دفاع مقدس نقشه‌های شوم آنان شکست می‌خورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.