تاریخ انتشار : دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 - 15:25
کد خبر : 58801

کرونا ۳۵۰ میلیارد ریال به واحدهای صنعتی آستانه اشرفیه خسارت زد

کرونا ۳۵۰ میلیارد ریال به واحدهای صنعتی آستانه اشرفیه خسارت زد

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر شهرک های صنعتی آستانه اشرفیه گفت: بر اثر شیوع ویروس کرونا ، بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال به واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان خسارت وارد شده است. علی حیدری روز دوشنبه با اشاره به وجود یک مجتمع کارگاهی و دو شهرک صنعتی در این شهرستان اظهار داشت: شیوع

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر شهرک های صنعتی آستانه اشرفیه گفت: بر اثر شیوع ویروس کرونا ، بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال به واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان خسارت وارد شده است.

علی حیدری روز دوشنبه با اشاره به وجود یک مجتمع کارگاهی و دو شهرک صنعتی در این شهرستان اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا موجب تعطیلی بیش از ۹۰ درصد از واحدهای تولیدی و صنعتی در این منطقه شده و فعالیت مابقی را نیز با مشکل روبرو کرده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۸۰ درصد واحدهای مجتمع کارگاهی آستانه اشرفیه ، ۶۰ درصد از واحدهای شهرک صنعتی پرکاپشت یاورزاده و ۷۰ درصد از واحدهای شهرک صنعتی نقره ده فعالیت خود را آغاز کرده اند افزود: این واحدها در زمینه هایی مانند سلولزی ، شیمیایی ، بسته بندی ، مواد غذایی فعالیت دارند.

به گفته حیدری مساحت مجموع شهرک های صنعتی و کارگاهی این شهرستان حدود ۴۰ هکتار است که تعداد ۶۰ واحد نیز با اشتغالزایی بیش از ۷۰۰ نفر در آنها فعالیت دارند.

وی فعالیت این واحدها را در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در منطقه موثر دانست و گفت: حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی که بر اثر شیوع ویروس کرونا با مشکل روبرو شده اند امری ضروری است.

شهرستان آستانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.