تاریخ انتشار : دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 - 11:44
کد خبر : 58751

نماینده منتخب مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی: سازمان تامین اجتماعی نقشی موثر در امنیت اجتماعی کشور داراست

نماینده منتخب مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی: سازمان تامین اجتماعی نقشی موثر در امنیت اجتماعی کشور داراست

جارستان: نماینده منتخب مردم شهرستانهای فومن و شفت با مدیرکل تامین اجتماعی گیلان دیدار نمود . به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، مهندس بهروزی فر در این دیدار طی سخنانی خدمت به مردم و یاری رساندن به مدیران استانی را از اهداف نمایندگان منتخب برشمرده و با

جارستان: نماینده منتخب مردم شهرستانهای فومن و شفت با مدیرکل تامین اجتماعی گیلان دیدار نمود .

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، مهندس بهروزی فر در این دیدار طی سخنانی خدمت به مردم و یاری رساندن به مدیران استانی را از اهداف نمایندگان منتخب برشمرده و با اشاره به اینکه تامین اجتماعی با مخاطبین گسترده و فعالیت اقتصادی اجتماعی تاثیرگذار در جامعه بمنزله یک دولت قلمداد میگردد اظهارداشت : این سازمان نقشی موثر در ایجاد امنیت اجتماعی کشور داراست .

نماینده منتخب مردم شهرستانهای فومن و شفت با بیان اینکه اراده ، فکرمشترک ، وفاق و همدلی و شناخت یکدیگر ازویژگی های نمایندگان منتخب استان درمجلس یازدهم است ظرفیت موجود را برای بهره مندی مدیران و دستگاهها بسیارارزشمند وخوب دانسته و اظهارداشت : گیلان به سبب تعداد نمایندگان حاضر درمجلس ازاستانهای اثرگذار درکشور است .

ایشان وفاق و همدلی را ابزاری مهم برای گامهای موثر درجهت منافع مردم و اهداف نظام قلمداد نموده و اذعان داشت : اولویت امروز کشور تکیه بر تدابیر و خط مشی رهبری است .

مهندس بهروزی فر دربخش دیگری ازسخنان خود ، بازنشستگان را قشری شریف که جوانی خود را برای توسعه و آبادانی کشور صرف نموده اند معرفی و اظهارداشت : ازاین رو نگاه مسئولان باید به این گروه متفاوت باشد .

نماینده منتخب مجلس یازدهم در حوزه انتخابی شهرستانهای فومن و شفت پشتیبانی مردم را بالاترین سرمایه محسوب و افزود : سمت ها و عناوین ما امانتی از جانب مردم است و مسئولیت همچون گام برداشتن برلبه تیغ است که هرگونه بی عدالتی درآن منجر به خسران و صدمه دیدن خواهد بود .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.