تاریخ انتشار : یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 - 14:55
کد خبر : 58640

بیش از ۲۵ هزار دستکش احتکار شده در آستانه اشرفیه کشف شد

بیش از ۲۵ هزار دستکش احتکار شده در آستانه اشرفیه کشف شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه از کشف ۲۵ هزار و ۶۳۴ عدد دستکش لاتکس احتکار شده و همچنین ۱۱۰ عدد ماسک و یکهزار و ۱۷۰ لیتر از مواد ضد عفونی کننده در این شهرستان خبر داد. سرهنگ حمید محمدی نسب روز یکشنبه اظهار داشت: این اقلام بهداشتی طی چند روز

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه از کشف ۲۵ هزار و ۶۳۴ عدد دستکش لاتکس احتکار شده و همچنین ۱۱۰ عدد ماسک و یکهزار و ۱۷۰ لیتر از مواد ضد عفونی کننده در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید محمدی نسب روز یکشنبه اظهار داشت: این اقلام بهداشتی طی چند روز اخیر توسط ماموران نیروی انتظامی این منطقه کشف و به منظور توزیع در بین مردم در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار گرفته است.

وی بیان اینکه دو متهم در خصوص احتکار این اقلام بهداشتی دستگیر شده اند ، افزود: از ابتدای اردیبهشت ماه امسال تاکنون ۵۳ تن چوب قاچاق نیز در سطح مناطق روستایی این شهرستان کشف شده که در این رابطه ۱۰ متخلف دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گفته سرهنگ محمدی نسب در این مدت ۵۸ مورد سرقت در این منطقه کشف و تعداد ۱۹ سارق نیز توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شده اند .

فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه یادآور شد: همچنین با تلاش عوامل نیروی انتظامی ۵ هزار متر اراضی ملی واقع در روستای لب دریا بخش بندرکیاشهر ( به ارزش ۵۰ میلیارد ریال ) از دست یک متصرف خارج شده است.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق گیلان با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.