تاریخ انتشار : یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 - 13:50
کد خبر : 58631

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان: پشت سرنهادن موج سنگین بیماری کرونا به معنی عادی شدن وضعیت نیست

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان: پشت سرنهادن موج سنگین بیماری کرونا به معنی عادی شدن وضعیت نیست

جارستان به نقل از ایرنا؛ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: پشت سر نهادن موج سنگین کرونا در این استان به معنی عادی شدن وضعیت نیست بنابراین مردم باید همچنان هشدارها را جدی بگیرند. دکتر محمدرضا نقی پور روز یکشنبه اظهار داشت: با رعایت اصول بهداشتی توانستیم موج سنگین کرونا را

جارستان به نقل از ایرنا؛ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: پشت سر نهادن موج سنگین کرونا در این استان به معنی عادی شدن وضعیت نیست بنابراین مردم باید همچنان هشدارها را جدی بگیرند.

دکتر محمدرضا نقی پور روز یکشنبه اظهار داشت: با رعایت اصول بهداشتی توانستیم موج سنگین کرونا را پشت سر بگذاریم ، هم اکنون در ارتباط با وضعیت بیماری کرونا به ثبات رسیده ایم و شواهدی حاکی از موج دوم اپیدمی را نداریم.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت توصیه های حفاظت فردی و تمامی پروتکل های بهداشتی افزود: تمام هشدارها و توصیه ها در ارتباط با پیشگیری از انتشار ویروس کرونا شامل رعایت حفاظت فردی، فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند باید به طور جدی عمل شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان خاطر نشان کرد: شستن مرتب دست ها، استفاده از ماسک در تجمع ها و رعایت فاصله یک و نیم متر از جمله موارد مهم در پیشگیری از انتشار ویروس کرونا است .

وی با تاکید بر ضرورت رعایت توصیه های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا از سوی اصناف بیان داشت: اصناف مکلف به رعایت دستورالعمل ها در این باره هستند آنها باید ضمن حفاظت فردی و فاصله گذاری های اجتماعی به بهداشت محیط کسب و کار توجه جدی داشته باشند.

وی با اشاره به برنامه تقسیم بندی شهرستان ها با توجه به وضعیت بیماری کرونا به سه دسته سفید، زرد و قرمز اظهار داشت: با این اقدام، با توجه به وضعیت هر شهرستان، مجوز فعالیت های اجتماعی بیشتری به آن شهرستان داده می شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان خاطر نشان کرد: این موارد بستگی به رفتار مردم دارد که چگونه به طور هوشمندانه و مسئولانه ، توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.