تاریخ انتشار : یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 - 12:19
کد خبر : 58614

در سال ۹۸ صورت پذیرفت: رشد ۹/۶ درصدی بیمه شدگان مشاغل آزاد در تامین اجتماعی گیلان

در سال ۹۸ صورت پذیرفت: رشد ۹/۶ درصدی بیمه شدگان مشاغل آزاد در تامین اجتماعی گیلان

جارستان: تعداد بیمه شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی استان در گروه مشاغل آزاد در پایان اسفند ۹۸ به ۷۰۰۹۶ نفر رسید.علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به خبر فوق ، اظهار داشت : تا پایان سال ۹۷ تعداد بیمه شدگان گروه مشاغل آزاد تحت پوشش استان ۶۳۹۴۲ نفر بود که این

جارستان: تعداد بیمه شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی استان در گروه مشاغل آزاد در پایان اسفند ۹۸ به ۷۰۰۹۶ نفر رسید.
علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به خبر فوق ، اظهار داشت : تا پایان سال ۹۷ تعداد بیمه شدگان گروه مشاغل آزاد تحت پوشش استان ۶۳۹۴۲ نفر بود که این تعداد در پایان اسفند ۹۸ با ۹/۶ درصد رشد به ۷۰۰۹۶ نفر رسید .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه کسبه در حرف و مشاغل مختلف ، زنان خانه دار ، زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ، نویسندگان و پدیدآورندگان آثار و دانشجویان مهمترین اقشار تشکیل دهنده این گروه میباشند اذعان داشت : زنان سهم قابل توجهی در گروه بیمه شدگان مشاغل آزاد گیلان دارا هستند .

ایشان همچنین افزود : شمار بیمه شدگان اصلی تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان در سال ۹۸ با ۳/۲ درصد رشد به ۲۴۵۶۴۵ نفر رسیده است .

علی حسین نژاد با بیان اینکه در سالهای اخیر همواره درصد رشد مستمری بگیران از بیمه شدگان اصلی در استان بیشتر بوده است خاطر نشان ساخت : این اتفاق در سال ۹۸ بصورتی ویژه شکل گرفت بگونه ای که تعداد افزایش مستمری بگیران نیز از تعداد رشد بیمه شدگان اصلی بیشتر بوده است که این مهم در شاخص نسبت پشتیبانی کاملاً ملموس و اثرگذار میباشد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان یادآور شد که تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در پایان سال ۹۸ نسبت به سال قبل از آن با ۳/۷ درصد رشد به ۹۰۰۸ نفر رسید .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.