تاریخ انتشار : یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 - 12:00
کد خبر : 58605

١۴ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات مجامع هلال احمر گیلان هستند

١۴ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات مجامع هلال احمر گیلان هستند

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: ١۴ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر در این استان هستند. مهدی ولی پور روز یکشنبه اظهار داشت: پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر بیست و سوم ماه آینده همزمان با سراسر کشور در استان گیلان برگزار

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: ١۴ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر در این استان هستند.

مهدی ولی پور روز یکشنبه اظهار داشت: پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر بیست و سوم ماه آینده همزمان با سراسر کشور در استان گیلان برگزار می شود.

وی با اشاره به ماده ۶ ستادهای اجرایی انتخابات و هیات های نظارت بر انتخابات مجامع هلال احمر، بیان داشت: ستاد اجرایی انتخابات استان شامل مدیرعامل ،٢ نفر از مدیران جمعیت به انتخاب مدیرعامل ، یک داوطلب فعال به انتخاب هیات مدیره استان و نماینده ستاد مرکزی انتخابات است که با حکم رئیس ستاد مرکزی انتخابات منصوب می شود.

ولی پور با اشاره به برگزاری انتخابات مجمع شهرستانی این نهاد عام المنفعه اظهار داشت: به استناد ماده ۷ دستورالعمل مذکور، ستاد اجرایی انتخابات استان شامل رئیس شعبه شهرستان، دو نفر از کارمندان جمعیت در همان شهرستان و یک نفر داوطلب فعال به انتخاب شورای اجرایی شهرستان و نماینده ستاد اجرایی انتخابات استان با حکم رئیس ستاد اجرایی انتخابات استان منصوب می شوند.

وی خاطر نشان کرد: اعلام آغاز برگزاری انتخابات مجامع شهرستان ها، استان ها و مجمع عمومی، اعلام دعوت برای تشکیل مجامع و برگزاری انتخابات، بررسی و احراز شرایط نامزدهای اعضای انتخابی شورای اجرایی، هیات های مدیره و شورای عالی، بازرسان و اعلام آن به هیات نظارت مربوطه برای تایید و تهیه صورتجلسات اخذ رای و نتیجه گیری و امضای آن توسط اعضای ستاد اجرایی و اعضای هیات نظارت از مهم ترین وظایف ستاد های اجرایی انتخابات است.

مدیرعامل هلال احمر استان گیلان خاطر نشان کرد: تابعیت جمهوری اسلامی ایران، حداقل سن ۱۸ سال تمام و دارا بودن حداقل ۶ ماه سابقه عضویت یا داوطلبی فعال در جمعیت هلال احمر شرایط انتخاب کنندگان پنجمین دوره انتخابات مجامع این جمعیت است.

وی با اشاره به نقش داوطلبان در تصمیم گیری‌ ها و برنامه های هلال احمر اظهار داشت: داوطلبان با شرکت خود در پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در گیلان به نامزدهای مورد نظر که به تایید ستادهای اجرایی و نظارت رسیده اند، رای می‌دهند.

مدیرعامل هلال احمر گیلان ابراز امیدواری کرد تا با حضور چشمگیر داوطلبان در این انتخابات، شاهد انتخاب نفرات برتر برای حضور در تصمیم گیری‌ها و عملکرد هلال احمر باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.