تاریخ انتشار : شنبه 13 اردیبهشت 1399 - 21:26
کد خبر : 58542

فرمانده انتظامی رشت خبر داد؛ انهدام باند سارقان با ۷۵ فقره سرقت در رشت

فرمانده انتظامی رشت خبر داد؛ انهدام باند سارقان با ۷۵ فقره سرقت در رشت

جارستان به نقل از ایسنا؛ فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری اعضای باند ۹ نفره سارقان با اعتراف به ۷۵ فقره سرقت در شهرستان رشت خبر داد. سردار عزیزاله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل، مغازه و لوازم داخل خودرو در شهرستان رشت،

جارستان به نقل از ایسنا؛ فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری اعضای باند ۹ نفره سارقان با اعتراف به ۷۵ فقره سرقت در شهرستان رشت خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل، مغازه و لوازم داخل خودرو در شهرستان رشت، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تشدید گشت‌های محسوس و نامحسوس در سطح شهر رشت برای شناسایی متهم یا متهمان افزود: با تحقیقات همه جانبه پلیسی و اقدامات شبانه روزی، سریالی و باندی بودن سرقت‌ها برای ماموران انتظامی محرز شد.

وی با بیان اینکه پس از بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های صورت گرفته و سرنخ‌های به‌ دست آمده متهمان این پرونده و مخفیگاه آنها در شهر رشت شناسایی شد، گفت: اکیپی از ماموران کلانتری ۱۲، ۱۳ و ۲۲ با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سردار ملکی گفت: متهمان این پرونده که هفت مرد و دو زن بودند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در تحقیقات پلیس به ۷۵ فقره سرقت منزل، مغازه و داخل خودرو در سطح شهرستان رشت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: با دستگیری و انهدام این باند تعدادی از اقلام سرقتی کشف و تحویل مال باختگان شد.

وی به سابقه‌دار بودن متهمان اشاره کرد و افزود: سارقان دستگیر شده پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان سهل‌انگاری و عدم استفاده از تجهیزات بازدارنده سرقت را علت عمده وقوع اکثر سرقت‌ها اعلام کرد و از شهروندان خواست با مجهز کردن منازل و خودروهای خود به تجهیزات حفاظتی و امنیتی از وقوع سرقت پیشگیری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.