تاریخ انتشار : شنبه 13 اردیبهشت 1399 - 14:24
کد خبر : 58484

ورزشکاران گیلانی در مسابقات دارت آنلاین کشور درخشیدند

ورزشکاران گیلانی در مسابقات دارت آنلاین کشور درخشیدند

جارستان به نقل از ایرنا؛ ورزشکاران گیلانی در جریان اولین دوره رقابت های دارت آنلاین قهرمانی کشور مقامهای برتر را کسب کردند. مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان روز شنبه اظهار داشت: اولین دوره مسابقات دارت آنلاین قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور در ادامه فعالیتهای انجمن دارت ایران در راستای ورزش در

جارستان به نقل از ایرنا؛ ورزشکاران گیلانی در جریان اولین دوره رقابت های دارت آنلاین قهرمانی کشور مقامهای برتر را کسب کردند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان روز شنبه اظهار داشت: اولین دوره مسابقات دارت آنلاین قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور در ادامه فعالیتهای انجمن دارت ایران در راستای ورزش در خانه و تحقق پویش “در خانه بمانیم” در دو بخش دختران و پسران برگزار و در نهایت ورزشکاران گیلانی موفق به کسب سه مقام شدند.

مرتضی ورزلدوست افزود: این رقابتها با هدف توسعه این رشته در رده های سنی پایه، توسط کمیته مسابقات مجازی انجمن دارت کشور و با حضور ۱۱۲ شرکت کننده برگزار شد که از این تعداد ، ۸۵ ورزشکار در بخش پسران و ۲۷ ورزشکار نیز در بخش دختران شرکت داشتند.

وی ادامه داد: در پایان این رقابت ها و در بخش پسران ، آریان بهاری از باشگاه دارت چشم عقاب از استان گیلان عنوان نخست و مقام قهرمانی اولین دوره رقابت های دارت آنلاین کشور را به خود اختصاص داد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان بیان کرد: همچنین محمدحسن حق شناس و محمدحسین رجبی دیگر نمایندگان باشگاه چشم عقاب از استان گیلان به طور مشترک در رتبه سوم این بخش قرار گرفتند تا نمایندگان گیلان عناوین اول و سوم بخش پسران را کسب کنند.

ورزلدوست خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان گیلان یکی از قطب های برتر رشته دارت در کشور محسوب می شود که ورزشکاران و همچنین تیمهای دارت این استان طی چند سال اخیر در رقابت های مختلف کشوری عناوین مهمی همچون مقام های قهرمانی در هر دو بخش بانوان و آقایان را کسب کرده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.