تاریخ انتشار : جمعه 12 اردیبهشت 1399 - 23:26
کد خبر : 58424

آخرین خبر از بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، مساجد و اماکن زیارتی

آخرین خبر از بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، مساجد و اماکن زیارتی

جارستان به نقل از ایسنا؛ جهانپور به شایعه دستور بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد و اماکن زیارتی از طرف ریاست جمهوری واکنش نشان داد. کیانوش جهانپور سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد: شایعه دستور بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد و اماکن زیارتی از طرف ریاست جمهوری به هیچ وجه صحت ندارد. وی ادامه داد: موضوع

جارستان به نقل از ایسنا؛ جهانپور به شایعه دستور بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد و اماکن زیارتی از طرف ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

کیانوش جهانپور سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد: شایعه دستور بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد و اماکن زیارتی از طرف ریاست جمهوری به هیچ وجه صحت ندارد.

وی ادامه داد: موضوع بازگشایی اماکن در چارچوب طرح فاصله گذاری هوشمند، به صورت مرحله‌ای و تدریجی با رعایت شروط و احتیاطات لازم تصویب و ابلاغ خواهد شد و از مردم خواهشمندیم ضمن کسب اطلاع از منابع رسمی، به شایعات توجهی نداشته باشند.

جهانپور در پایان خاطر نشان کرد: مردم در هر صورت و هر شرایطی، موضوع حیاتی مراعات توصیه‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری فیزیکی را حتی با دقت و جدیتی بیشتر از گذشته کماکان ادامه دهند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.