تاریخ انتشار : جمعه 12 اردیبهشت 1399 - 20:51
کد خبر : 58382

پیام تبریک نماینده مردم صومعه سرا به مناسبت روزکارگر

پیام تبریک نماینده مردم صومعه سرا به مناسبت روزکارگر

جارستان: سید کاظم دلخوش نماینده مردم شهرستان صومعه سرا، روز جهانی کارگر را با گرامیداشت یاد شهدای کارگر، به تمامی کارگران بخصوص کارگران صومعه سرایی تبریک گفت. متن پیام به این شرح می باشد: بسم الله الرّحمن الرّحیم توسعه و پیشرفت روزافزون و شکوفایی ایران اسلامی مدیون زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارگران نوآور و خلاق

جارستان: سید کاظم دلخوش نماینده مردم شهرستان صومعه سرا، روز جهانی کارگر را با گرامیداشت یاد شهدای کارگر، به تمامی کارگران بخصوص کارگران صومعه سرایی تبریک گفت.

متن پیام به این شرح می باشد:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

توسعه و پیشرفت روزافزون و شکوفایی ایران اسلامی مدیون زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارگران نوآور و خلاق این مرز و بوم است و بی‌شک توفیقات حاصل شده در عرصه‌های علمی، اقتصادی و صنعتی کشور نتیجه مجاهدت‌های این قشر از جامعه و همه ارکان حاکمیت است. هفته گرامیداشت کارگر فرصت مناسبی برای تجلیل از خادمان عرصه تولید و کسانی است که عاشقانه برای سربلندی کشور عزیزمان از خود گذشتگی می‌کنند. بدیهی است که اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال جهش تولید بیشتر بر دوش همین بخش از جامعه است که خالصانه و با کمترین توقع برای عزت و شرف این سرزمین تلاش می‌کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام به خصوص شهدای کارگر، خدمات شبانه‌روزی کارگران شهرستان صومعه سرا را ارج نهاده؛ سلامتی، سعادت و پیروزی هر چه بیشتر آنان را در تمامی مراحل زندگی از خداوند متعال خواستارم.

سید کاظم دلخوش اباتری
نماینده مردم شریف شهرستان صومعه سرا
در مجلس شورای اسلامی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.