تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399 - 11:13
کد خبر : 58167

ردیف بودجهِ تراموای کلانشهر رشت پایدار شد

ردیف بودجهِ تراموای کلانشهر رشت پایدار شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ رییس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی رشت گفت: ردیف بودجه در سطح ملی برای تراموای این کلانشهر پایدار شد. احمد رمضانپور نرگسی چهارشنبه شب در جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت افزود: برای تحقق این مهم استاندار گیلان، شهردار، نمایندگان فعلی مردم تلاش کردند که جای قدردانی دارد.وی اظهار

جارستان به نقل از ایرنا؛ رییس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی رشت گفت: ردیف بودجه در سطح ملی برای تراموای این کلانشهر پایدار شد.

احمد رمضانپور نرگسی چهارشنبه شب در جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت افزود: برای تحقق این مهم استاندار گیلان، شهردار، نمایندگان فعلی مردم تلاش کردند که جای قدردانی دارد.وی اظهار داشت : برای احداث تراموا در رشت با توجه به اینکه شهرهای کمتر از یک میلیون نفر جمعیت نمی توانند از این امکان برخوردار باشند،  در کمیته فنی با مشکلاتی مواجه شدیم که با پیگیری های انجام شده امروز موضوع برخورداری شهرهای دارای جمعیت ۵٠٠ هزار نفر به بالا از قطار سبک شهری مصوب شد.

این عضو شورای اسلامی رشت در ادامه با تبریک نهم اردیبهشت به عنوان روز شوراها خاطر نشان کرد: باید ظرفیت شورا را برای منافع شهر، استان و کشور مدنظر قرار دهیم.وی با بیان اینکه باید در شورای اسلامی، وحدت را برای منافع شهر و استان حفظ کنیم تا بتوانیم به وظایف مان عمل نماییم ،  اضافه کرد: نباید تفکر سیاسی را در کار اجرایی دخالت دهیم که این اقدام خیانت به خون و آرمان های شهداست.

فرهام زاهد نائب رییس شورای اسلامی رشت نیز از تلاش های انجام گرفته در مجموعه شهرداری و شورای رشت و سایر مجموعه ها برای پایدار کردن بودجه قطار شهری این کلانشهر قدردانی کرد. وی با اشاره به فاصله گذاری اجتماعی و عدم فعالیت برخی صنوف از جمله رستوران ها و درخواست تعداد زیادی از آنها برای مطرح کردن این موضوع اظهار داشت: اگر در ارتباط با پیشگیری از انتشار ویروس کرونا قرار است فاصله گذاری اجتماعی و تعطیلی مشاغل انجام شود باید برای همه این اتفاق بیفتد.

وی بیان داشت: در هایپر مارکت ها، ادارات و برخی از مکان ها پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی آن طور که باید رعایت نمی شود اما رستوران داران و برخی مشاغل دیگر به خاطر این پروتکل ها تعطیل هستند.

نایب رییس شورای اسلامی کلانشهر رشت خواستار رسیدگی مسئولان به این مهم شد.رییس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز در این جلسه بیان داشت: فاصله گذاری اجتماعی در مرحله اجرا اتفاق نمی افتد، سطح شهر، هایپرها و برخی دیگر از مکانها شلوغ است.

بهراد زاکری افزود: در موضوع مربوط به کرونا و سلامتی، حرف اصلی را بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی می زند که باید به توصیه ها توجه شود.شورای اسلامی رشت ١١ عضو دارد.کلانشهر رشت دارای حدود ٧٠٠ هزار نفر جمعیت ثابت است که در طول روز به یک میلیون و ٢٠٠ هزار نفر می رسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.