تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 - 13:29
کد خبر : 58028

در دوماهه اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ صورت گرفت: بیش از ۸۰۰ بیمه شده بهبودیافته از بیماری کرونا ، مشمول دریافت غرامت ایام بیماری از تامین اجتماعی گیلان شدند

در دوماهه اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ صورت گرفت: بیش از ۸۰۰ بیمه شده بهبودیافته از بیماری کرونا ، مشمول دریافت غرامت ایام بیماری از تامین اجتماعی گیلان شدند

جارستان: بیش از ۸۰۰ تقاضای دریافت غرامت ایام بیماری برای بیمه شدگان مبتلا به ویروس کرونا در شعب تامین اجتماعی گیلان ثبت شد.به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، از آغاز شیوع ویروس کرونا در اسفندماه سال ۹۸ تا پایان فروردین سال ۹۹ ، تعداد ۸۳۱ بیمه شده تامین اجتماعی پس

جارستان: بیش از ۸۰۰ تقاضای دریافت غرامت ایام بیماری برای بیمه شدگان مبتلا به ویروس کرونا در شعب تامین اجتماعی گیلان ثبت شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، از آغاز شیوع ویروس کرونا در اسفندماه سال ۹۸ تا پایان فروردین سال ۹۹ ، تعداد ۸۳۱ بیمه شده تامین اجتماعی پس از ابتلا به بیماری کرونا و بهبود مشمول دریافت غرامت ایام بیماری بعنوان یکی از تعهدات کوتاه مدت این سازمان گردیدند .

براساس این گزارش ، شهرهای رشت ، بندرانزلی و صومعه سرا بیشترین میزان مراجعه کنندگان دراین حوزه را به خود اختصاص داده اند بگونه ای که تنها ۵۷۷ مورد از این آمار در شعب شهر رشت قرار دارند .

نکته قابل توجه اینکه تعداد ۴۵۰ فقره از مشمولین دریافت غرامت ایام بیماری بابت ویروس کرونا دراین مدت مربوط به شهرصنعتی رشت و دراین بین تعداد ۲۵۰ مورد تنها مربوط به دو شرکت بوده است .

شایان ذکر است پرداخت کمک هزینه کفن و دفن و برقراری مستمری بازماندگان برای موارد فوتی از دیگر تعهدات ارائه شده توسط تامین اجتماعی گیلان در کنار خدمات پزشکی گسترده در مراکز درمانی و بیمارستان ملکی سازمان در این مدت میباشد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.