تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اردیبهشت 1399 - 18:18
کد خبر : 57972

برپایی محفل انس با قرآن کریم در مراکز درمانی گیلان

برپایی محفل انس با قرآن کریم در مراکز درمانی گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از برگزاری مراسم محفل انس با قرآن کریم از سوی این اداره کل در مراکز درمانی استان خبر داد. حجت الاسلام و المسلمین ستار علیزاده روز سه شنبه افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان به منظور بهره مندی کادر درمانی و بیماران

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از برگزاری مراسم محفل انس با قرآن کریم از سوی این اداره کل در مراکز درمانی استان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین ستار علیزاده روز سه شنبه افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان به منظور بهره مندی کادر درمانی و بیماران از فضایل ماه مبارک رمضان با هماهنگی وزارت بهداشت و درمان همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌ های مشترکی تدارک دیده تا در مراکز درمانی با رعایت تمامی پروتکل‌ های بهداشتی قبل از نماز مغرب در نمازخانه یا سالن اجتماعات بیمارستان ‌ها و مراکز درمانی که امکان برگزاری مراسم دارند، محفل انس با قرآن کریم برگزار شود.

وی هدف از این کار را حاکم کردن فضای قرآنی در مراکز درمانی عنوان و خاطر نشان کرد: در سطح شهرستان‌ ها با مدیریت مراکز درمانی مکاتبه شده که در صورت موافقت هر مرکز درمانی، محفل انس با قرآن کریم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد.

وی بیان داشت: محافل انس با قرآن کریم در مراکز درمانی گیلان در زمانی کوتاه قبل از اذان و همراه با همسرایی اسما الحسنی و قرائت قرآن کریم انجام می شود تا به نحوی به کادر درمان امید و پیام همدلی و همراهی داده شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان افزود : در برخی از شهرستان ‌ها پس از طرح محافل انس با قرآن کریم از کادر درمانی با ضیافت افطاری پذیرایی خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از کادر درمانی در مبارزه با ویروس کرونا و خدمات شایسته آنان به مردم خاطر نشان کرد: این نیروها در خط مقدم مقابله با کرونا جانانه خدمت کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.