تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اردیبهشت 1399 - 14:38
کد خبر : 57945

تقدیر از قاری ۱۳ ساله گیلانی از سوی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

تقدیر از قاری ۱۳ ساله گیلانی از سوی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ نوجوان ۱۳ ساله گیلانی که در محضر رهبر معظم انقلاب به صورت ویدئو کنفرانس قرآن قرائت کرد از سوی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تجلیل شد. محمدرضا جعفرپور ، نوجوان ۱۳ ساله گیلانی که در محفل قرآنی طلیعه رمضان، در محضر رهبر معظم انقلاب به صورت ویدئو کنفرانس قرآن

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ نوجوان ۱۳ ساله گیلانی که در محضر رهبر معظم انقلاب به صورت ویدئو کنفرانس قرآن قرائت کرد از سوی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تجلیل شد.

محمدرضا جعفرپور ، نوجوان ۱۳ ساله گیلانی که در محفل قرآنی طلیعه رمضان، در محضر رهبر معظم انقلاب به صورت ویدئو کنفرانس قرآن قرائت کرد از سوی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان تجلیل شده است.

او در محفل قرآنی طلیعه رمضان که به صورت ویدیو کنفرانس در نخستین روز از ماه رمضان ، در محضر رهبر معظم انقلاب برگزار شد، آیات ۳۸ تا آخر سوره ق و سوره انشراح را قرائت کرد.

محمدرضا جعفرپور قاری و حافظ کل قرآن کریم گفت: از سن ۶ سالگی حفظ قرآن کریم را شروع کردم و در ۱۰ سالگی حافظ کل قرآن کریم شدم.

این قاری نوجوان ، با بیان اینکه در محضر رهبر معظم انقلاب قرآن خواندن کاری بسیار سخت، اما شیرین است افزود: خیلی خوشحال هستم که توانستم قرآن را در محضر رهبر معظم انقلاب تلاوت کنم و الگویی باشم برای هم سن و سال‌های خود تا آن‌ها هم بتوانند به قرائت و حفظ قرآن کریم روی بیاورند.

محفل قرآنی طلیعه رمضان ۶ اردیبهشت با حضور قاریان ممتاز کشوری در مصلای امام خمینی (ره) تهران به صورت زنده از طریق رادیو قرآن، شبکه قرآن و معارف سیمای رسانه ملی و همچنین فضای مجازی پخش شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.