تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اردیبهشت 1399 - 12:09
کد خبر : 57925

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان: سوء استفاده از برخی قوانین ضربه سنگینی بر منابع تامین اجتماعی و حقوق جامعه کارگری و بازنشستگان میزند

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان: سوء استفاده از برخی قوانین ضربه سنگینی بر منابع تامین اجتماعی و حقوق جامعه کارگری و بازنشستگان میزند

جارستان: همزمان با هفته کارگر ، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با حضور در خانه کارگر استان با فعالان تشکلهای کارگری دیدار نمود. علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این دیدار ضمن تبریک حلول ماه رمضان و گرامیداشت هفته کارگر ، ازبیان درددلها و دغدغه های فعالان تشکلها و نمایندگان جامعه کارگری و پذیرش

جارستان: همزمان با هفته کارگر ، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با حضور در خانه کارگر استان با فعالان تشکلهای کارگری دیدار نمود.

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این دیدار ضمن تبریک حلول ماه رمضان و گرامیداشت هفته کارگر ، ازبیان درددلها و دغدغه های فعالان تشکلها و نمایندگان جامعه کارگری و پذیرش تامین اجتماعی در این فضای صمیمانه سپاسگزاری نموده و این مهم را حاصل تعامل خوب و اعتماد متقابل برشمرد .

ایشان با اشاره به اینکه کارگران ضعیف ترین قشر و درعین حال موثرترین درحوزه گردش چرخهای اقتصادی و صنعتی میباشند ، تلاش این جامعه شریف را محور توسعه قلمداد نموده و با تشریح برخی زوایای بهره برداری های من غیرحق از تعهدات سازمانی ، سوء استفاده از برخی قوانین را ضربه سنگینی بر منابع سازمان دانسته و اذعان داشت : این اتفاق سبب لطمه دیدن حقوق و سرمایه میلیونها کارگر و بازنشسته میگردد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تحلیل شرایط حاکم بر سازمان از منظر اقتصادی اجتماعی ، افزود : مهمترین مساله ما تامین منابع برای ارائه مطلوب و شایسته تعهدات است .

حسین نژاد با تاکید بر نقش شرکای اجتماعی و بویژه کارگران اذعان داشت : تامین اجتماعی با شرکای خود معنا مییابد و از این رو مطالبات به حق و قانونی جامعه کارگری ، یکی از دغدغه های مدیران سازمان است .

ایشان با تاکید بر ضرورت رعایت وجدان و مسئولیت پذیری بعنوان دو ویژگی یک مدیر مردمی ، خاطرنشان ساخت : بیش از ۵۲ درصد جمعیت کشور تحت پوشش تامین اجتماعی است و ازاین حیث دارای نقشی حاکمیتی و حساس بوده و هرگونه مشکلی برای این مجموعه دارای آثاری فراگیر و کشوری خواهد بود .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در ادامه با آرزوی اینکه درکنار یکدیگر بتوانیم کارهای ماندگاری برای استان انجام دهیم به تشریح برخی اقدامات از جمله توسعه خدمات غیرحضوری پرداخته و اظهارداشت: ما نیاز و مشکلات جامعه کارگری را درک میکنیم و از این رو خود را متعهد به کمک نمودن به این قشر در حد توان میدانیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.