تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 - 23:09
کد خبر : 57883

خدمت رسانی به مردم نباید در اثر کرونا افت کند

خدمت رسانی به مردم نباید در اثر کرونا افت کند

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندار ماسال گفت: کاهش ارائه خدمات اداری به مردم بخاطر وضعیت حاصل از شیوع کرونا مورد قبول نیست. وحید پورحضرت در جلسه شورای اداری ماسال با اشاره به اینکه اقدامات پیشگیرانه ای در مبارزه با ویروس کرونا باهمدلی وهمکاری همه بخش ها انجام شده است، افزود: تکریم ارباب رجوع در

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندار ماسال گفت: کاهش ارائه خدمات اداری به مردم بخاطر وضعیت حاصل از شیوع کرونا مورد قبول نیست.

وحید پورحضرت در جلسه شورای اداری ماسال با اشاره به اینکه اقدامات پیشگیرانه ای در مبارزه با ویروس کرونا باهمدلی وهمکاری همه بخش ها انجام شده است، افزود: تکریم ارباب رجوع در ادارات باید در اولویت قرار گیرد و ارائه خدمات نباید به گونه ای باشد که سبب زیر سوال رفتن خدمات دولت و نظام گردد .

وی با تاکید براینکه اجرای مصوبات فرمانداری برای تمامی ادارات ضروری است، افزود: باید شبکه دولت توسط مدیران راه‌اندازی و اجرا شود زیرا مزایایی چون کاهش هزینه مراسلات پستی و نیروی انسانی رابه دنبال دارد .

وی با اشاره به اینکه رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری از کرونا در بخش کشاورزی بسیار اهمیت دارد، عنوان کرد : با همکاری دهیاران ، بخشداران و جهاد کشاورزی و اطلاع رسانی های صورت گرفته زمینه برای استفاده هرچه بهتر از کشت مکانیزه فراهم شده است.
وی در ادامه افزود : روند تعطیلی تمامی مراکز اقامتی، گردشگری و هتل ها ادامه دارد و همچنان اجازه بازگشایی بازارهای هفتگی ماسال و شاندرمن با توجه به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند داده نشده است.
وی با اشاره به اینکه شهرستان ماسال قطب تولید و دامداری و کشاورزی است، افزود: باید با برنامه‌ریزی مدون و در چارچوب ابلاغ‌های جهاد کشاورزی گام اساسی برای تحقق شعار سال برداریم .
فرماندارماسال بر ضرورت همکاری بانک ها در تحقق شعار سال تاکید و عنوان کرد : برای توسعه واحدهای کشاورزی تولیدی و صنعتی مشارکت بانک‌ها ضروری است .
وی افزود: روند اجرای پروژه های عمرانی شهرستان با اعتبارهای تخصیص یافته باید سرعت گیرد .

شهرستان ماسال با دارا بودن بیش از ۴۵ هزار راس دام سنگین و ۶۵ هزار راس دام سبک شامل گوسفند و بز از قطب های تولید دام در گیلان است .

این شهرستان ۵۳ هزار نفر جمعیت دارد و با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.