تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 - 21:40
کد خبر : 57858

تهیه ۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱.۲ میلیارد تومان در رضوانشهر

تهیه ۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱.۲ میلیارد تومان در رضوانشهر

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده سپاه رضوانشهر گفت: در راستای اجرای طرح مساوات و جمع آوری کمک های مومنانه در این شهرستان، بیش از ۲ هزار بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان جمع آوری شد. سرهنگ دوم پاسدار سید جلیل قاسمی روز دوشنبه در این باره افزود: در راستای لبیک

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده سپاه رضوانشهر گفت: در راستای اجرای طرح مساوات و جمع آوری کمک های مومنانه در این شهرستان، بیش از ۲ هزار بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان جمع آوری شد.

سرهنگ دوم پاسدار سید جلیل قاسمی روز دوشنبه در این باره افزود: در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اجرای طرح مساوات و جمع آوری کمک های مومنانه، با کمک مردم و مسئولان این تعداد بسته معیشتی تهیه شده که بین جامعه هدف و نیازمندان توزیع می شود.

وی بیان کرد: ارزش هربسته حمایتی حدود ۴۰۰ هزار تومان است که از محل جمع آوری کمک های مردمی، آموزش و پرورش، هلال احمر، هیأت رزمندگان اسلام، پایگاه های مقاومت بسیج و غیره تهیه شده است.

سرهنگ قاسمی همچنین گفت: این طرح از تاریخ ۲۳ فروردین ماه سالجاری بصورت فراگیر در سطح شهرستان به اجراء در آمده و در این راستا حدود ۵ هزار نفر از نیازمندان در سطح مناطق مختلف شهرستان رضوانشهر و پره سر شناسایی شده اند که تحت پوشش هیچ نهاد امدادی نیستند و باید بین این خانوارها توزیع شود.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.