تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 - 20:41
کد خبر : 57843

با تایید کمیته استیناف؛ پرسپولیس سه بر صفر برنده دیدار جنجالی با سپاهان شد

با تایید کمیته استیناف؛ پرسپولیس سه بر صفر برنده دیدار جنجالی با سپاهان شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ کمیته استیاف رای کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال را درباره دیدار برگزار نشده تیم‌های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان تایید کرد. «مهدی دادرس» عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: تایید رای صادر شده با بررسی تمامی جوانب انجام شده و اعتقاد

جارستان به نقل از ایرنا؛ کمیته استیاف رای کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال را درباره دیدار برگزار نشده تیم‌های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان تایید کرد.

«مهدی دادرس» عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: تایید رای صادر شده با بررسی تمامی جوانب انجام شده و اعتقاد داریم کاملا عادلانه بوده است.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی باشگاه سپاهان همچنان به قوت خود باقی است.

وی تصریح کرد: کمیته ا‎ستیناف تصمیم به بخشیدن ۵۰ درصد از محرومیت تماشاگران سپاهان گرفت و این یعنی آنها می‌توانند برای بازی بعدی خود ۵۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه را بلیت فروشی کنند.

دادرس در پایان گفت: باشگاه سپاهان می‌تواند به دادگاه عالی ورزش (کاس) شکایت و مبالغ هنگفتی را هزینه کند اما به طور حتم حکمی را که کمیته انضباطی و کمیته استیناف صادر کرده مورد تایید این نهاد ورزشی نیز قرار خواهد گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.