تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 - 19:09
کد خبر : 57819

هزار اثر از آستارا به جشنواره مجازی کتابخوانی رضوی ارسال شد

هزار اثر از آستارا به جشنواره مجازی کتابخوانی رضوی ارسال شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آستارا گفت: دهمین جشنواره سراسری کتابخوانی رضوی به صورت الکترونیکی و مجازی برگزار می‌شود و هزار اثر از ۱۵۰ شهروند این شهرستان به دبیرخانه آن ارسال شده‌است. آرزو عباس زاده روز دوشنبه در اداره کتابخانه های عمومی آستارا اظهار کرد: برای دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، ۱۲

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آستارا گفت: دهمین جشنواره سراسری کتابخوانی رضوی به صورت الکترونیکی و مجازی برگزار می‌شود و هزار اثر از ۱۵۰ شهروند این شهرستان به دبیرخانه آن ارسال شده‌است.

آرزو عباس زاده روز دوشنبه در اداره کتابخانه های عمومی آستارا اظهار کرد: برای دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، ۱۲ عنوان کتاب معرفی شده است و خانواده‌ها، دانش‌آموزان، دانشجویان و گروه‌های مختلف سنی در آن ضیافت مجازی کتابخوانی شرکت کنند.

وی بیان کرد: این جشنواره در سه بخش فردی، گروهی و خانوادگی برگزار می‌شود و آثار شرکت کنندگان در قالب های نقاشی، پویش کتابخوان، داستانک نویسی و مسابقه چهار گزینه ارسال شده است و کتاب‌هایی با موضوع حضرت امام هادی (ع) نیز به عنوان بخش ویژه جشنواره منظور شده است.

وی ادامه داد: شهروندان آثار خود را تا ۹ خرداد ماه به سایت مسابقات کتابخوانی www.samakpl.ir یا سایت جشنواره رضوی به نشانی www.razavi.iranpl.ir ارسال کنند.

رئیس کتابخانه های عمومی آستارا گفت: فایل الکترونیک کتاب‌های جشنواره در پرتال اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران یا جشنواره رضوی در دسترس است و برگزیدگان بخش استانی جشنواره، طی آئینی در زمان مناسب تجلیل خواهند شد.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا امام جمعه شهرستان آستارا هم گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی فرصت آشنایی بیشتر مردم با سنت و سیره معصومین (ع) را ایجاد می کند و اولیای الهی چراغ راه بشر در مسیر زندگانی هستند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده و چهار کتابخانه آن، از ۶۰ هزار نسخه کتاب و بیش از ۲ هزار عضو برخوردار است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.