تاریخ انتشار : شنبه 6 اردیبهشت 1399 - 23:51
کد خبر : 57553

مصاحبه رادیویی مدیرعامل آبفای گیلان در سالروز تأسیس رادیو

مصاحبه رادیویی مدیرعامل آبفای گیلان در سالروز تأسیس رادیو

جارستان: به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مدیرعامل این شرکت در سالروز تأسیس رادیو ضمن تبریک این روز به اصحاب رسانه، از همکاری این حوزه در اطلاع رسانی پیامها و اقدامات شرکت تقدیر و تشکر نمود. سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و

جارستان: به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مدیرعامل این شرکت در سالروز تأسیس رادیو ضمن تبریک این روز به اصحاب رسانه، از همکاری این حوزه در اطلاع رسانی پیامها و اقدامات شرکت تقدیر و تشکر نمود.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در مصاحبه با رادیو گیلان بمناسبت سالروز تأسیس رادیو در سال ۱۳۱۹ ، آغاز ۸۱ مین سالروز فعالیت رادیو را به تلاشگران سخت کوش این عرصه تبریک گفت و افزود: شرکت آب و فاضلاب استان گیلان بعنوان یک دستگاه خدمات رسان، از رسانه های مختلف برای ارتباط با مردم بهره می گیرد.

وی با تأکید بر اینکه رادیو از موثرترین کانالهای ارتباطی بین مردم و شرکت آب و فاضلاب استان گیلان است تصریح کرد: باتوجه به روزهای پایانی سال و افزایش میزان مصرف آب، این رسانه در انتقال پیامهای آموزشی و اطلاع رسانی برنامه های این شرکت همراه و همگام بود و آبفای گیلان توانست با کمترین چالش برنامه های خود را اجرا نماید.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان گیلان ضمن تقدیر از همکاری این رسانه طی سال گذشته، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی مناسب به منظور اطلاع رسانی از نحوه خدمات رسانی، این همکاری به نحو مطلوب تداوم داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.