تاریخ انتشار : شنبه 6 اردیبهشت 1399 - 19:37
کد خبر : 57513

۵۵ هزار دانش آموز گیلانی سفیران سلامت هستند

۵۵ هزار دانش آموز گیلانی سفیران سلامت هستند

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت : هم اکنون افزون بر ۵۵ هزار نفر از دانش آموزان استان گیلان سفیران سلامت هستند ضمن اینکه ۵٠٠ مربی نیز مراقبان سلامت را شامل می شوند. نادر جهان آرای ظهر روز شنبه به مناسبت هفته سلامت در دیدار جمعی از سفیران سلامت دانش

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت : هم اکنون افزون بر ۵۵ هزار نفر از دانش آموزان استان گیلان سفیران سلامت هستند ضمن اینکه ۵٠٠ مربی نیز مراقبان سلامت را شامل می شوند.

نادر جهان آرای ظهر روز شنبه به مناسبت هفته سلامت در دیدار جمعی از سفیران سلامت دانش آموزی و مراقبان سلامت در سالن اجتماعات آموزش و پرورش استان گیلان در رشت با اشاره به نقش مهم سفیران سلامت دانش آموزی در مدارس بیان داشت: این دانش آموزان با آموزش هایی که فرا می گیرند در ارتقاء سلامت همسالان خود نقش مهمی ایفا می کنند.

وی در ادامه با اشاره به شیوع کرونا و ایام در خانه نشینی دانش آموزان گفت : همکاران فرهنگی و دانش آموزان گیلان می توانند دلنوشته های خود را از روزهای سخت کرونایی که نشان از تلاش، صبوری و امید به آینده است، را آماده و ارائه دهند.

وی با بیان اینکه دلنوشته های فرهنگیان و دانش آموزان در مجموعه ای برای مطالعه آیندگان جمع آوری می شود، اظهار داشت: از صاحبان آثار برتر در مناسبتی تجلیل به عمل می آید.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خاطر نشان کرد: فرهنگیان و دانش آموزان علاقمند باید دلنوشته های شان را به معاونت پرورشی و یا تربیت بدنی مناطق و شهرستان های مختلف استان ارائه دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تعطیلی مدارس با توجه به شیوع بیماری کرونا اضافه کرد: اگر چه مدارس تعطیل شده اما آموزش تعطیل نیست و معلمان از طریق فضای مجازی و شبکه شاد آموزش دانش آموزان را عهده دار هستند.

در این مراسم که به مناسبت هفته سلامت “اول تا هفتم اردیبهشت” برگزار شد، تعدادی از سفیران سلامت و مراقبان سلامت تجلیل شدند.

استان گیلان دارای حدود ۴٠٠ هزار دانش آموز است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.