تاریخ انتشار : جمعه 5 اردیبهشت 1399 - 22:01
کد خبر : 57433

ادای احترام ناوگان شمال به درمانگران بیمارستان انزلی

ادای احترام ناوگان شمال به درمانگران بیمارستان انزلی

جارستان به نقل از ایرنا؛ رزم نوازان ناوگان شمال نیروی دریایی با حضور در بیمارستان شهید بهشتی انزلی و اجرای چند قطعه موسیقی از درمانگران فداکار این مرکز درمانی قدردانی کردند. انزلی از نخستین شهرهای درگیر شیوع بیماری کرونا در کشور بود و بیمارستان این شهر ساحلی دو تن از درمانگران خود دکتر سیامک دیوشلی

جارستان به نقل از ایرنا؛ رزم نوازان ناوگان شمال نیروی دریایی با حضور در بیمارستان شهید بهشتی انزلی و اجرای چند قطعه موسیقی از درمانگران فداکار این مرکز درمانی قدردانی کردند.

انزلی از نخستین شهرهای درگیر شیوع بیماری کرونا در کشور بود و بیمارستان این شهر ساحلی دو تن از درمانگران خود دکتر سیامک دیوشلی متخصص اطفال انزلی و تهمینه ادیبی سرپرستار بخش اورژانس را در راه مبارزه با این بیماری از دست داد.

۳۳۵ نفر از ابتدای شیوع کرونا در بیمارستان شهید بهشتی انزلی بستری شدند و متاسفانه با وجود تلاش نیروهای درمانی ۱۱۷ نفر جان خود را از دست دادند . همچنین حدود ۲۱۵ نفر پس از درمان ترخیص شدند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان انزلی دکتر عارف عابدین نجفی رییس شبکه بهداشت و درمان انزلی در این آیین گفت : اجرای این مراسم به معنای جشن پایان کرونا در انزلی نیست.

وی اظهار داشت: انزلی همچنان در وضعیت هشدار کرونا قرار دارد . در حال حاضر فقط از وضعیت قرمز خارج شده ایم و هنوز وضعیت سفید نشده است و در صورت رعایت نکردن مردم دوباره به وضعیت قرمز باز می گردیم .

وی خاطرنشان کرد: از عموم شهروندان درخواست داریم برای این که زحمات کادر درمان بندرانزلی هدر نرود همچنان خود مراقبتی و رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی را به بهترین شکل ممکن داشته باشند تا انشاءالله جشن پایان کرونا در انزلی را شاهد باشیم .

دکتر نجفی افزود:لطفا برای اهمیت سلامت خود و خانواده هایتان همچنان جز موارد ضروری از خانه هایتان خارج نشوید.

بیمارستان شهید بهشتی انزلی با داشتن ۱۷۲ تخت (۱۲۰ تخت فعال ) بزرگترین مرکز درمانی غرب گیلان است .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.