تاریخ انتشار : جمعه 5 اردیبهشت 1399 - 14:15
کد خبر : 57383

برف تمامی محور های کوهستانی رضوانشهر را سفید پوش کرد

برف تمامی محور های کوهستانی رضوانشهر را سفید پوش کرد

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر گفت: در پنجمین روز از اردیبهشت بارش برف حدود ۴۰ سانتی متری موجب اختلال در تردد جاده ای مناطق کوهستانی این شهرستان شد. مهندس یونس هوشمندپور افزود: با تغیروضعیت جوی و نفوذ توده هوای سرد هم اکنون شاهد بارش برف

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر گفت: در پنجمین روز از اردیبهشت بارش برف حدود ۴۰ سانتی متری موجب اختلال در تردد جاده ای مناطق کوهستانی این شهرستان شد.

مهندس یونس هوشمندپور افزود: با تغیروضعیت جوی و نفوذ توده هوای سرد هم اکنون شاهد بارش برف و باران در تمامی محور های رضوانشهر و پره سر هستیم.

وی بیان کرد: هم اکنون، مسیر کوهستانی و سخت گذر رضوانشهر از پونل به خلخال در محدوده روستای ییلاقی میانرود شاهد بارش برف تا ارتفاعات بالا دست و محور های زندانه، جهانگیریه، صالح و غیره است.

هوشمند پور با بیان این مطلب که نیرو های راهداری رضوانشهر با مستقر شدن در این محور ها مشغول پاکسازی و برف روبی در جاده هستند از رانندگان خودرو های عبوری در این جاده ها خواست ضمن رعایت مقررات، حتما با زنجیر چرخ در این مناطق تردد کنند.

وی همچنین گفت: در روز های گذشته نیز همکاران ما اقدام به ریزش برداری و تسطیح چندین محور کوهستانی از جمله راه ارتباطی روستاهای پوینه خوار، آق مسجد، گنگه لیوه و سیاه لرز کردند.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و دارای حدود ۷۰۰ کیلومتر راه می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.