تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 - 20:20
کد خبر : 57185

رییس شبکه بهداشت و درمان صومعه‌سرا خبر داد: صومعه‌سرا هفته گذشته فوتی کرونا نداشت/غربالگری اولیه در شهرستان به خوبی اجرا شد

رییس شبکه بهداشت و درمان صومعه‌سرا خبر داد: صومعه‌سرا هفته گذشته فوتی کرونا نداشت/غربالگری اولیه در شهرستان به خوبی اجرا شد

جارستان به نقل از شبستان: حامد ابراهیمی، رییس شبکه بهداشت و درمان صومعه‌سرا از کاهش مراجعه بیماران کرونایی به این شهرستان خبر داد و گفت: صومعه‌سرا یک هفته بدون فوتی را پشت سر گذاشت.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، حامد ابراهیمی اظهار کرد: باید به شهرستان صومعه‌سرا به دلیل اینکه یک

جارستان به نقل از شبستان: حامد ابراهیمی، رییس شبکه بهداشت و درمان صومعه‌سرا از کاهش مراجعه بیماران کرونایی به این شهرستان خبر داد و گفت: صومعه‌سرا یک هفته بدون فوتی را پشت سر گذاشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، حامد ابراهیمی اظهار کرد: باید به شهرستان صومعه‌سرا به دلیل اینکه یک هفته بدون فوتی را پشت‌سر گذاشت تبریک گفت.

رییس شبکه بهداشت و درمان صومعه‌سرا افزود: جای افتخار دارد که تعداد بیماران مشکوک به کرونا که اکنون در بیمارستان بستری هستند بین چهار تا ۶ نفر در نوسان و وضعیت جسمی آنها خوب است.

وی با بیان اینکه باید هم‌صدایی بین مسئولان ادامه پیدا کند تا شاهد ریشه‌کن شدن این بیماری باشیم، گفت: وقتی از بیماری نجات پیدا می‌کنیم که در ۲ مرحله یعنی ۲۸ روز هیچ بیمار کرونایی نداشته باشیم.

ابراهیمی با بیان اینکه غربالگری اولیه در شهرستان به خوبی اجرا شده و به اتمام رسید تصریح کرد: غربالگری نوع دوم ابلاغ شده ولی هنوز اجرایی نشده که امیدواریم مردم در این مورد هم با ما همکاری داشته باشند.

رییس شبکه بهداشت و درمان صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: مردم باید با خودمراقبتی و رعایت بهداشت فردی و عمومی در از بین بردن این ویروس منحوس همکاری‌های لازم را با ستاد مبارزه با ویروس کرونا داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.