تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 - 18:00
کد خبر : 57161

خدمت رسانی ۳۸ بیمارستان و۱۱ هزار پرسنل ارتش درمقابله باکرونا

خدمت رسانی ۳۸ بیمارستان و۱۱ هزار پرسنل ارتش درمقابله باکرونا

جارستان: معاون بهداشت، درمان، امداد و آموزش پزشکی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ۳۸ بیمارستان و حدود ۱۱ هزار نفر از پرسنل ارتش برای مقابله با ویروس کرونا به مردم خدمت رسانی کردند. امیردریادار دوم دکتر مصطفی مداح، عصر روز چهارشنبه درمراسم تجلیل از پزشکان، پرستاران و سایر نیروهای بیمارستان ولیعصر رشت که در جریان مقابله

جارستان: معاون بهداشت، درمان، امداد و آموزش پزشکی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ۳۸ بیمارستان و حدود ۱۱ هزار نفر از پرسنل ارتش برای مقابله با ویروس کرونا به مردم خدمت رسانی کردند.

امیردریادار دوم دکتر مصطفی مداح، عصر روز چهارشنبه درمراسم تجلیل از پزشکان، پرستاران و سایر نیروهای بیمارستان ولیعصر رشت که در جریان مقابله با ویروس کرونا به مدت حدود ۴۵ روز به بیماران خدمات رسانی کردند، افزود: گیلان و شهر رشت از جمله کانونهای اولیه شیوع کرونا بود و در همان روزهای نخست گرفتار شدند و شدت و گسترش بیماری کووید ۱۹ به طور قابل توجه ای در این استان بالا بود.

وی بیان داشت: بیمارستان ولیعصر(عج) نیروی دریایی ارتش در رشت با ٣٠٠ الی ۴٠٠ نیرو در مدت نزدیک به ۴۵ روز به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی تلاش کردند و بار بزرگی را در مبارزه با ویروس کرونا از دوش گیلان برداشتند.

معاون بهداشت، درمان، امداد و آموزش پزشکی ارتش جمهوری اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در فضاهای شغلی ارتش هم موفقیت خوبی در کنترل بیماری کرونا داشتیم، اضافه کرد: موظفیم نسبت به سلامت کارکنان خود حساسیت داشته باشیم و هشدارهای لازم را به آنان ارائه دهیم و لوازم حفاظت فردی در اختیار آنان قرار گیرد و همینگونه هم شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه کرونا را باید جدی گرفت، افزود : نباید با این تعبیر که بیماری های واگیر آهسته آهسته روند نزولی را طی می کنند، ایمنی خود را از دست دهیم و خودمراقبتی نداشته باشیم.

وی عنوان کرد : باید دستورالعمل های پیشگیری از ویروس کرونا باید با حساسیت اجرا شود و در این رابطه خودمراقبتی، ایجاد آرامش و برخورداری از وسایل حفاظت فردی برای مراقبت نقش مهمی دارد.

در این مراسم جمعی از پزشکان، پرستاران و سایر نیروهای بیمارستان ولیعصر نیروی دریایی ارتش در رشت تجلیل شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.