تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اردیبهشت 1399 - 19:12
کد خبر : 57050

اجرای طرح همسفره در آستارا آغاز شد

اجرای طرح همسفره در آستارا آغاز شد

جارستان به نقل از ایرنا: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا از آغاز اجرای طرح همسفره با راه اندازی چهار ایستگاه ثابت و سیار برای جمع آوری کمک های مردمی و با هدف اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبر داد. بهرام تسلی نیا روز سه شنبه در کمیته امداد آستارا گفت: یک ایستگاه

جارستان به نقل از ایرنا: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا از آغاز اجرای طرح همسفره با راه اندازی چهار ایستگاه ثابت و سیار برای جمع آوری کمک های مردمی و با هدف اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

بهرام تسلی نیا روز سه شنبه در کمیته امداد آستارا گفت: یک ایستگاه ثابت مقابل کمیته امداد این شهرستان و سه ایستگاه سیار تا پایان هفته جاری کمک های خیران را جمع آوری می کنند و هم زمان با آغاز ماه رمضان اطعام خانه به خانه خانوارهای نیازمند آغاز خواهد شد.

وی اظهار کرد: یک آشپرخانه برای طبخ غذا تعیین شده و هر شب ۵۰۰ پرس غذای گرم تا عید فطر بین نیازمندان شهرستان آستارا توزیع خواهد شد و ارزش هر پرس غذا حدود ۱۰۰ هزار ریال است.

وی بیان کرد: هیات امنای ۳۰ مسجد نیز با هماهنگی اداره اوقاف و امور خیریه و همکاری خیران در هر شب ماه رمضان ۱۰۰ پرس غذای گرم بین خانوارهای نقاط محروم آستارا توزیع خواهند کرد.

تسلی نیا گفت: یکی دیگر از برنامه ‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا در قالب طرح همسفره تامین سبد غذایی شامل روغن، حبوبات ، رب گوجه و ماکارونی برای مادران باردار و شیرده تحت پوشش این نهاد است که در طول ماه رمضان اجرا خواهد شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است و ۲ هزار و ۶۱۶ خانوار با چهار هزار و ۹۰۰ نفر جمعیت آن، تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) آن هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.