تاریخ انتشار : یکشنبه 31 فروردین 1399 - 18:18
کد خبر : 56769

برای بازگشایی اماکن مذهبی و مساجد نظر متخصصان بهداشت و سلامت ضروری است

برای بازگشایی اماکن مذهبی و مساجد نظر متخصصان بهداشت و سلامت ضروری است

جارستان: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه هنوز از نظر شیوع کرونا در شرایط بحرانی هستیم، گفت: برای تبیین مسائل دینی و ترویج آموزه های مذهبی باید همچنان از تکنولوژی نوین و فضای مجازی بهره گرفت و بازگشایی اماکن مذهبی و مساجد، نیازمند نظر و تایید متخصصان امر بهداشت

جارستان: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه هنوز از نظر شیوع کرونا در شرایط بحرانی هستیم، گفت: برای تبیین مسائل دینی و ترویج آموزه های مذهبی باید همچنان از تکنولوژی نوین و فضای مجازی بهره گرفت و بازگشایی اماکن مذهبی و مساجد، نیازمند نظر و تایید متخصصان امر بهداشت و سلامت است.

جان احمد اقایی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در رشت با اشاره به احادیث و روایاتی درباره اهمیت و توجه به سلامت مردم گفت: امروز با شرایط دشوار و رخداد تلخی در شیوع کرونا مواجهیم و وضعیت مان در شرایط اضطرار است.

وی تصریح کرد: اگرچه به لطف خداوند و اهتمام کادر درمان و همکاری مردم این بیماری سیر نزولی یافته و وضعیت مان نسبت به برخی از استان های دیگر کشور بهتر است، اما هنوز شرایط بحرانی داریم و در وضعیت مقابله ای هستیم تا رسیدن به کنترل این بیماری راه بسیاراست.

وی با بیان اینکه آموزش امری تعطیل ناپذیر است، خاطر نشان کرد : در شرایط اضطرار باید از تکنولوژی روز که امروز فضای مجازی است، بهره گرفت.

آقایی نظر متخصصان بهداشتی را برای بازگشایی مساجد و اماکن مذهبی خائز اهمیت دانست و گفت: هر زمانی که متخصصان بهداشتی اجازه این کار را دادند، ما نیز اطاعت می کنیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به موضوع انفال نیز تصریح کرد: متاسفانه برخی از این فرصت استفاده کرده و در فصلی که رودخانه ها زیستگاه آبزیان است، به جان رودخانه ها افتاده اند.

آقایی اضافه کرد: همچنین قاچاقچیان نیز جنگل ها را غارت می کنند که باید دستگاههای متولی به این موضوعات بیشتر توجه کنند./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.