تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 فروردین 1399 - 10:43
کد خبر : 56509

آموزش در نقاط فاقد اینترنت آستارا چهره به چهره است

آموزش در نقاط فاقد اینترنت آستارا چهره به چهره است

جارستان: مدیر آمورش و پرورش آستارا گفت: دانش‌آموزان ۲۱ مدرسه عشایری به دلیل محرومیت از شبکه اینترنت، در ایام خانه‌نشینی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از آموزش چهره به چهره بهره‌مند هستند. سجاد موسوی روز چهارشنبه در اداره آموزش و پرورش آستارا اظهار کرد: ۳۰۳ دانش آموز ابتدایی نقاط دور افتاده و عشایری، با

جارستان: مدیر آمورش و پرورش آستارا گفت: دانش‌آموزان ۲۱ مدرسه عشایری به دلیل محرومیت از شبکه اینترنت، در ایام خانه‌نشینی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از آموزش چهره به چهره بهره‌مند هستند.

سجاد موسوی روز چهارشنبه در اداره آموزش و پرورش آستارا اظهار کرد: ۳۰۳ دانش آموز ابتدایی نقاط دور افتاده و عشایری، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در منازل خود از آموزش بهره مند هستند.

وی بیان کرد: درسنامه خودآموز و فیلم‌های آموزشی قابل‌ استفاده در دستگاه‌های نمایش خانگی نیز توسط مدیر، آموزگاران و راهبران آموزشی در اختیار دانش‌آموزان مناطق عشایری قرار می‌گیرد.

موسوی گفت: فراهم کردن فرصت برابر آموزشی برای دانش‌آموزان به اقتضای شرایط و موقعیت آنها و توسعه سواد رسانه ‌ای از مهم‌ترین محورهای طرح آموزش در مناطق فاقد اینترنت است.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس‌ها است و از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می‌شود و در معمولی‌ترین حالت، باعث سرماخوردگی می‌شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان “سارس” می‌شود که نشانه‌های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، علاوه بر ۳۰ استان و منطقه چین، به بیش از ۲۰۰ کشور از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه، امارات متحده عربی و ایران نیز سرایت کرده است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است و ۱۸ هزار دانش آموز در ۱۶۰ مدرسه آن به تحصیل علم مشغول هستند./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.