تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 فروردین 1399 - 20:23
کد خبر : 56475

مدیرعامل هلال احمر گیلان خبر داد؛ توزیع ۱۶۷ هزار ماسک بین بیماران خاص گیلان

مدیرعامل هلال احمر گیلان خبر داد؛ توزیع ۱۶۷ هزار ماسک بین بیماران خاص گیلان

جارستان: مدیرعامل هلال احمر گیلان، از تهیه ۳۴ هزار ژل ضدعفونی کننده و ۱۶۷ هزار ماسک جهت توزیع بین بیماران خاص استان خبر داد. مهدی ولی پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص رزمایش گسترده مواسات، بیان کرد: ویروس کرونا با شیوع اپیدمی همه گیر، پیامدهای منفی بسیاری را به همراه داشته

جارستان: مدیرعامل هلال احمر گیلان، از تهیه ۳۴ هزار ژل ضدعفونی کننده و ۱۶۷ هزار ماسک جهت توزیع بین بیماران خاص استان خبر داد.

مهدی ولی پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص رزمایش گسترده مواسات، بیان کرد: ویروس کرونا با شیوع اپیدمی همه گیر، پیامدهای منفی بسیاری را به همراه داشته است که یکی از این پیامدها، لطمه به معیشت خانواده های کم برخوردار و کم درآمد است که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان مورد توجه قرار گرفت.

وی با اشاره به تبعات منفی کرونا در جامعه، اظهار کرد: رکود شدید اقتصادی، بسته شدن بازار، تعطیلی کسب و کار و فعالیت های روزانه مردم، جمعیت هلال احمر را بر آن داشت تا در ارتباط با معیشت مردم همانند گذشته، جدای فعالیت ها و اقداماتی را که در عرصه درمان و سلامت انجام داده است، انجام دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، از تهیه اقلام معیشتی توسط جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد و گفت: تعدادی از خانواده ها و هم استانی هایمان تحت هیچ نهاد حمایتی نبوده و بر همین اساس جمعیت هلال احمر استان گیلان با ایجاد کد دستوری #۱۳۱۱۲ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۵۲۳۳۵۷۰۸۳ و یا شماره حساب ۴۹۷۸۶۴۸۰۳۲ بانک ملت شعبه هجرت به نام خیرین جمعیت هلال احمر گیلان از مردم نوعدوست گیلان تقاضا کرد تا همانند گذشته با واریز کمک های نقدی در تهیه سبدهای معیشتی یار و یاور خانواده های کم برخوردار استانمان گیلان باشند.

ولی پور، به توزیع وسیع ژل ضدعفونی و ماسک بین بیماران خاص استان اشاره و خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر در راستای اهداف عام المنفعه و بشردوستانه، از زمان شیوع ویروس کرونا به عنوان مکمل و پشتیبان دانشگاه علوم پزشکی عمل کرده است که یکی از جدیدترین اقدامات این نهاد عام المنفعه برای کلیه بیماران خاص استان با توجه به آسیب پذیری بیشتر آنها نسبت به انواع بیماری ها، تهیه ۳۴ هزار ژل ضدعفونی کننده و ۱۶۷ هزار ماسک می باشد که طی روزهای آینده توزیع آن صورت خواهد گرفت./ ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.