تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 فروردین 1399 - 17:12
کد خبر : 56448

افزون بر ۳ میلیارد تومان توسط مجمع خیرین سلامت گیلان کمک شد

افزون بر ۳ میلیارد تومان توسط مجمع خیرین سلامت گیلان کمک شد

جارستان: مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گیلان گفت: تاکنون سه میلیارد و ۵۰ میلیون تومان برای اهدای لوازم حفاظت فردی و تجهیزات پزشکی از سوی این مجمع با “کمک های خیرین سلامت” برای مقابله با ویروس کرونا در این استان هزینه شده است. دکتر کیانوش کوچکی نژاد روز چهارشنبه اظهار داشت : خیرین سلامت از ابتدای

جارستان: مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گیلان گفت: تاکنون سه میلیارد و ۵۰ میلیون تومان برای اهدای لوازم حفاظت فردی و تجهیزات پزشکی از سوی این مجمع با “کمک های خیرین سلامت” برای مقابله با ویروس کرونا در این استان هزینه شده است.

دکتر کیانوش کوچکی نژاد روز چهارشنبه اظهار داشت : خیرین سلامت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان گیلان تاکنون، سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به حساب مجمع خیرین سلامت استان گیلان واریز کرده اند که از این میزان سه میلیارد و ۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: توزیع لباس های یکسره ویژه ایزوله در بیمارستان ها، کپسول های اکسیژن، یک دستگاه رادیولوژی پرتابل، ١٠ دستگاه الکتروکاردیوگرافی و یک دستگاه آمبولانس برقی ویژه حمل بیمار به مراکز درمانی استان گیلان برای مقابله با کرونا اهدا شده است.

وی خاطر نشان کرد: اهدا دستگاه های پمپ سرم، ٢ دستگاه کولر، ١٠ عدد ویلچر و چهار هزار بسته دستکش لاتکس، توزیع غذا با میوه در بیمارستان رازی رشت به مدت” ٢ هفته” و بسته های معیشتی به خانوارهای تحت پوشش بهزیستی از جمله دیگر اقدامات این مجمع است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان گیلان خاطر نشان کرد: خیرین سلامت می توانند از طریق شماره حساب مجمع خیرین ۶٩٨٧٠١٨۴٧ و شماره کارت بانک رفاه ۵٨٩۴۶٣٧٠٠٠٠۶٢٧٠٠ کمک های نقدی شان را اهدا کنند./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.