تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 فروردین 1399 - 12:50
کد خبر : 56436

فعالیت آرایشگران در منازل آستارا ممنوع است

فعالیت آرایشگران در منازل آستارا ممنوع است

جارستان: رئیس اتاق اصناف آستارا گفت: واحدهای صنفی آرایشگری، در دوره پیشگیری از شیوع بیماری کرونا جزو مشاغل پرخطر و تعطیل هستند و فعالیت آنها در منازل نیز ممنوع است. حسین ابوالحسنی روز چهارشنبه در بازدید از روند تعطیلی آرایشگاه ها در شهر آستارا اظهار کرد: طبق گزارش مردمی و اعتراض آرایشگران دارای پروانه کسب،

جارستان: رئیس اتاق اصناف آستارا گفت: واحدهای صنفی آرایشگری، در دوره پیشگیری از شیوع بیماری کرونا جزو مشاغل پرخطر و تعطیل هستند و فعالیت آنها در منازل نیز ممنوع است.

حسین ابوالحسنی روز چهارشنبه در بازدید از روند تعطیلی آرایشگاه ها در شهر آستارا اظهار کرد: طبق گزارش مردمی و اعتراض آرایشگران دارای پروانه کسب، فعالیت تعدادی آرایشگر فاقد مجوز در منازل استیجاری، ثابت شده است.

وی اضافه کرد: این افراد بدون مهارت و مجوز کسب، با تبلیغ در فضای مجازی به ناخن کاری، تاتو و برداشت خال اقدام می کنند و فعالیت آنها غیرقانونی و غیربهداشتی است.

رئیس اتاق اصناف آستارا گفت: با دادسرای عمومی و انقلاب آستارا مکاتبه کرده ایم و متخلفان به زودی تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس‌ها است و از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می‌شود و در معمولی‌ترین حالت، باعث سرماخوردگی می‌شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان “سارس” می‌شود که نشانه‌های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، علاوه بر ۳۰ استان و منطقه چین، به بیش از ۲۰۰ کشور از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه، امارات متحده عربی و ایران نیز سرایت کرده است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.