تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 فروردین 1399 - 11:36
کد خبر : 56424

افزون بر ۱۶۰۰ واحد صنفی بی توجه به دستورات ستاد کرونا در گیلان پلمب شد

افزون بر ۱۶۰۰ واحد صنفی بی توجه به دستورات ستاد کرونا در گیلان پلمب شد

جارستان: رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان از پلمب یک هزار و ۶۰۲ واحد صنفی بی توجه به دستور العمل های بهداشتی ستاد کرونا تمکین خبر داد. سید مهدی نجفی روز چهارشنبه در نشست خبری در جمع رسانه های گروهی استان در رشت با اشاره به بازدید افزون بر ۲۸ هزار واحد

جارستان: رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان از پلمب یک هزار و ۶۰۲ واحد صنفی بی توجه به دستور العمل های بهداشتی ستاد کرونا تمکین خبر داد.

سید مهدی نجفی روز چهارشنبه در نشست خبری در جمع رسانه های گروهی استان در رشت با اشاره به بازدید افزون بر ۲۸ هزار واحد صنفی استان در گشت های مشترک پلیس به منظور مقابله با کرونا اظهار داشت: انجام این بازدیدها منجر به ۱۲ هزار و ۷۳۵ تذکر به واحدهای صنفی و اخطار به دو هزار و ۹۸۸ واحد شد.

وی اضافه کرد: همچنین یک هزار و ۶۰۲ واحد صنفی نیز که در اجرای دستورالعمل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا تمکین نکرده بودند، پلمب و بیش از ۴۰۰ واحد صنفی نیز اخذ تعهد شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند افزود: در مرحله اول اجرای این طرح با عنوان طرح فاصله گذاری اجتماعی فقط برخی واحدهای مرتبط با تامین کالاهای ضروری مردم فعالیت داشتند اما در اجرای مرحله دوم این طرح مشاغل کم ریسک و ریسک متوسط نیز مجوز فعالیت یافتند.

نجفی ادامه داد: اما در اجرای مرحله دوم این طرح که از بیست و سوم فروردین ماه جاری آغازشده است؛ مشاغل پرخطر نیز مثل رستوران ها، پاساژها، مجتمع های تجاری، بازارهای روز، بازارهای مرکزی مسقف، نمایشگاه‌ها، آرایشگاه های مردانه و زنانه، آموزشگاه های رانندگی سالن های ورزشی، سونا و اغذیه فروشی‌ها، طباخی، فست فود مراکز بازی و گیم نت، تالارهای پذیرایی و مراسم همچنان تا اطلاع بعدی ممنوعیت فعالیت دارند.

وی همچنین به کالاهای کشف شده توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان اشاره و بیان کرد: تا کنون افزون بر دو هزار و ۵۰۰ عدد ماسک احتکار شده ، توسط پلیس کشف شده و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شده است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه برخی شرکت های تولیدی که قصد داشتند محصولات بهداشتی شان را با قیمت بالاتری به استان های دیگر بفروشند ، تصریح کرد: در همین راستا ، دو هزار و ۴۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده خارج از شبکه بدون هماهنگی با دستگاههای ذیربط کشف و از خروج آن از استان جلو گیری شد./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.