تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردین 1399 - 18:16
کد خبر : 56385

راه اندازی قرارگاه همدلی و همنوایی با نیازمندان در گیلان

راه اندازی قرارگاه همدلی و همنوایی با نیازمندان در گیلان

جارستان: فرمانده سپاه قدس گیلان از راه اندازی قرارگاهی تحت عنوان مواسات همدلی و همنوایی با نیازمند در استان به منظور جمع آوری کمک های خیران و مردم و توزیع این کمکها بین اقشار آسیب دیده ناشی از کرونا خبر داد. سردار عبدالله پور عصر سه شنبه در جلسه ستاد اربعین استان با بیان اینکه

جارستان: فرمانده سپاه قدس گیلان از راه اندازی قرارگاهی تحت عنوان مواسات همدلی و همنوایی با نیازمند در استان به منظور جمع آوری کمک های خیران و مردم و توزیع این کمکها بین اقشار آسیب دیده ناشی از کرونا خبر داد.

سردار عبدالله پور عصر سه شنبه در جلسه ستاد اربعین استان با بیان اینکه مدیریت و کنترل شیوع کرونا با پشتکار مدیران و مردم جای قدردانی دارد، افزود: ملت ایران در موضوع کرونا خوش درخشید و تمامی تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد و امروز شاهدیم وضعیت کشورمان به مراتب بهتر از سایر کشورها از جمله پیشرفته است و باید این همراهی و هماهنگی ها همچنان با قوت تداوم یابد.

وی با اشاره به موضوع پسا کرونا و مشکلات اقتصادی ایجاد شده ناشی از شیوع کرونا اظهار کرد: دولت نمی تواند به تنهای بار سنگین مشکلات ایجاد شده ناشی از این بیماری را به تنهایی به دوش بکشد؛ از این رو قرارگاهی راه اندازی شده تا تمامی کمک های مردمی در آنجا تجمیع و توزیع شود.

وی با تاکید بر اینکه باید در این طرح مردم و خیران به ما کمک کنند، افزود: این قرارگاه با فرماندهی نماینده ولایت فقیه در استان در قالب شش کمیته راه اندازی می شود.

سردار عبدالله پور با اشاره به جزئیات اجرای این رزمایش اظهار کرد: بسیاری از افراد ممکن است در چنین شرایطی دچار مشکل شده باشند اما مراجعه ای برای دریافت این کمک ها نداشته باشند، از این رو ما باید تمامی افراد مستحق را توسط دستگاهها، نهادها و پایگاههای مقاومت بسیج شناسایی و بین آنها به صورت عادلانه توزیع کنیم.

وی بیان کرد: در همین راستا شهر رشت به ۲۰۴ محله تقسیم شده که و تلاش می کنیم تا زکات مردم را نیز در این طرح برای این منظور جمع آوری کنیم.

به گفته سردار عبدالله پور؛ این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

آماده کردن ۲۷۰۰ بسته غذایی و سه هزار بسته بهداشتی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه تمرکز جمع آوری کمک ها و خدمات معیشتی بر روی افراد مستحقی است که تحت پوشش هیچ مجموعه حمایتی نیستند، گفت : دو هزار و ۷۰۰ بسته غذایی و سه هزار بسته بهداشتی توسط داوطلبان هلال احمر تهیه شده است.

مهدی ولی پور افزود : در حال رایزنی برای تهیه ۱۶ هزار بسته بهداشتی نیز برای بیماران خاص در استان هستیم که تلاش می کنیم با شناسایی این بیماران، این کمک ها در بین آنها توزیع شود./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.