تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردین 1399 - 14:20
کد خبر : 56340

طنین بوق کشتی ها در بندرگاه انزلی به پاس خدمات کادر درمانی

طنین بوق کشتی ها در بندرگاه انزلی به پاس خدمات کادر درمانی

جارستان: همزمان با بنادر سراسر کشور صدای بوق کشتی ها برای تقدیر از تلاش های کادر بهداشت و درمان در جبهه مقابله با کرونا در بندرگاه انزلی نیز طنین انداز شد. در مراسمی که روز سه شنبه با حضور فرماندار و امام جمعه انزلی و مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان برگزار شد صدای بوق کشتی

جارستان: همزمان با بنادر سراسر کشور صدای بوق کشتی ها برای تقدیر از تلاش های کادر بهداشت و درمان در جبهه مقابله با کرونا در بندرگاه انزلی نیز طنین انداز شد.

در مراسمی که روز سه شنبه با حضور فرماندار و امام جمعه انزلی و مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان برگزار شد صدای بوق کشتی ها در فضای این شهر پیچید تا بار دیگر فداکاری و خدمت صادقانه و شبانه روزی این سربازان وطن و جان برکفان میدان نبرد با کرونا به همگان یادآوری و پاس داشته شود.

همچنین در این مراسم همچنین از خدمات شایسته خدمه کشتی های پهلو گرفته در اسکله های بندرگاه انزلی و تلاش آن ها در جهت تداوم روند صادرات و واردات کالا و استمرار رونق اقتصادی کشور و تامین نیازهای مردم قدردانی شد.
بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری مرکز گیلان در عین ظرفیت حمل و نقلی دریایی بالا به دلیل دارا بودن جاذبه های گردشگری و مواهب طبیعی و الهی به عنوان یکی از مراکز مهم گردشگر پذیر استان است.

این شهر طی هفته های و یک ماه و نیم گذشته از جمله کانون های آلوده استان گیلان بود و همچنان مسئولان بهداشت و درمان و ستاد مقابله با کرونای شهرستان از مردم می خواهند قرنطینه خانگی را ادامه داده و جز در موارد ضروری از خانه های خود خارج نشوند تا هرچه سریعتر خاک این سرزمین را از لوث وجود این میهمان ناخوانده پاک کنیم ./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.