تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردین 1399 - 10:22
کد خبر : 56301

بازگشایی راه دسترسی روستاهای ییلاقی رضوانشهر

بازگشایی راه دسترسی روستاهای ییلاقی رضوانشهر

جارستان: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر گفت: راه دسترسی روستای روشنده رضوانشهر و سایر مناطق ییلاقی این شهرستان که بر اثر رانش و ریزش کوه مسدود شده بود با بیش از ۴۰۰ متر مکعب ریزش برداری، بازگشایی شد. مهندس یونس هوشمندپور روز سه شنبه افزود: بر اثر بارش برف و

جارستان: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر گفت: راه دسترسی روستای روشنده رضوانشهر و سایر مناطق ییلاقی این شهرستان که بر اثر رانش و ریزش کوه مسدود شده بود با بیش از ۴۰۰ متر مکعب ریزش برداری، بازگشایی شد.

مهندس یونس هوشمندپور روز سه شنبه افزود: بر اثر بارش برف و باران در روزهای اخیر و در پی آن ریزش کوه؛ راه روستایی روشنده در چند نقطه مسدود شد که با تلاش راهداران بازگشایی شد.

وی با قدردانی از صبوری مردم این مناطق گفت: راهداران همیشه فعال و آماده خدمت رسانی هستند اما شرایط جوی و کوهستانی بودن منطقه بگونه ای است که در بعضی مواقع شاهد اینگونه رخدادها هستیم که طی چند روز اخیر مشکلاتی برای عشایر کوچ رو منطقه نیز ایجاد کرد.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و دارای حدود ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی است./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.