تاریخ انتشار : دوشنبه 25 فروردین 1399 - 23:24
کد خبر : 56268

فرهام زاهد: شهرداری رشت در پرداخت برخی هزینه‌ها باید صرفه‌جویی کند/ شهرداری یک نهاد بدهکار است

فرهام زاهد: شهرداری رشت در پرداخت برخی هزینه‌ها باید صرفه‌جویی کند/ شهرداری یک نهاد بدهکار است

جارستان: در جلسه تلفیق شورای شهر رشت و بررسی بودجه سال جاری شهرراری رشت فرهام زاهد، نایب رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به سیاست شورا در کاهش هزینه های شهرداری در بودجه سال ۹۹ بیان داشت: برای کاهش برخی از هزینه های غیر الزامی می باید بصورت متحد و هماهنگ عمل کنیم. وی

جارستان: در جلسه تلفیق شورای شهر رشت و بررسی بودجه سال جاری شهرراری رشت فرهام زاهد، نایب رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به سیاست شورا در کاهش هزینه های شهرداری در بودجه سال ۹۹ بیان داشت: برای کاهش برخی از هزینه های غیر الزامی می باید بصورت متحد و هماهنگ عمل کنیم.

وی در ادامه افزود: در برخی از جلساتی که با حضور اعضای شورا و مدیران شهرداری با دیگر ارگانها برگزار می شود متاسفانه بسیاری از هزینه های مربوط به مراسم و مناسبتها را به شورا و شهرداری تحمیل می کنند و متاسفانه باید بگویم که این موضوع تبدیل به یک توقع از اعضای شورای شهر شده است.

زاهد در جلسه بررسی هزینه‌های شهرداری رشت در بودجه ۹۹، اظهار کرد: برای تمامی اعیاد و مناسبتها اعضای شورا می باید با اراده ای واحد اعلام نمایند که شهرداری نه توان پرداختن بسیاری از این هزینه ها را دارد و نه مسئولیت پرداخت آن را. شهرداری نباید به مانند یک نهاد سرمایه‌دار به هر بخشی در خارج از شهرداری کمک نماید.

زاهد در پایان با انتقاد از هزینه بالای چاپ در شهرداری، بیان داشت: ما خواستار نظارت و همچنین کاهش هزینه ها در این بخش هستیم. در خصوص کاهش هزینه ها در بخش ایاب و ذهاب نیز، هر مدیری باید انتخاب کند که یا هزینه ی ایاب ذهاب را همانند گذشته دریافت نماید و یا از راننده های استیجاری در شهرداری برای رفت و آمد خود استفاده نماید. اگر مدیری تمایل به دریافت هزینه دارد نباید از راننده های استیجاری جهت ایاب و ذهاب استفاده کند.همچنین رانندگان محترم نیز باید در اختیار همان حوزه ای برای‌شان مشخص شده ، جهت ارایه خدمات تنها در همان حوزه قرار بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.